europeum zsákmány

2011. április 15. - BeautyCat
Tegnap beugrottam az europeum bevásárló központ megnyitójára..pontosabban kicsit utána, a kezdeti tömeges berohanás gondolatától is rosszul tudok lenni. Amikor 1 körül odaértem még akkor is tele volt visongó tinikkel sokan voltak,de egy villámlátogatást megért. A Müllerbe ugrottam be körbenézni és pár cuccot be is dobtam a kosaramba.



Egy essence pamutkesztyű amim eddig még nem volt, de most valamiért nem bírtam otthagyni, 6-700ft
két catrice zselés tus - black jack with jack black (fekete), it's mambo nr. 2 (barna), 1150 ft
essence antibakteriális körömlakk lábra - miss lavender, 595 ft
la roche-posay cicaplast, amiről rengeteg jót hallottam, tesztelem egy ideig aztán jön róla a cikk, 3000 ft

Mivel sok időm nincs pötyögni ezért pár (rossz minőségű) mobilos képet bedobok a müllerben található új catrice  kollekcióról:


Végül amin kiakadtam, hogy már itt is megjelentek az "instant" szemhéjfestékek, ami ötletnek baromi jó, de ezekről a matricákról nekem a vízzel lemosható tetkó jutott eszembe. 5000 forint egy doboz, amiben 3 pár öntapadós szemhéjfesték van.  


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1111811837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miriMAC 2011.04.15. 07:00:09

jaj ezeket a ragasztós szemhéjfestékeket én sem tudom megérteni... lehet ezt normálisan viselni? (költői kérdés) :D

Bar 2011.04.15. 07:34:51

.ontapados szemhejfestek??lehet hogy en vagyok a tudatlan, hogy mukodik ez? viccesen kepzelem el magam ket matricaval a szememen..:)

SophiEl 2011.04.15. 08:43:51

Hű, jókat zsákmányoltál, lehet h a hétvégén én is elnézek 1 Müllerbe. :)

@Bar: biztos emlékszel azokra a kis tetkókra, amik a nagyon kemény, tégla formájú rágók csomagolásában voltak. Ilyen kis színes izék, amiket vízzel lehetett lemosni. Na ez olyan. :) Felteszed, rásimítod a szemhéjadra, lehúzod és marad rajta egy színes réteg... :S

Katie 2011.04.15. 09:00:49

Ezek nem konkrétan öntapadósak. :) Mármint nem úgy kell elképzelni, mint a tetkókat. Ez szimplán egy szemhéj alakú papír, amit bevontak különböző színű szemhéjpúderekkel. A lényeg, hogy a papírt a szemedre kell tenni, jó párszor átsimítani a kezeddel, és akkor a szemhéjpúder áttapad a papírról a szemhéjadra. Ha ez kész a papírt eldobhatod, nem kell a szemeden hagyni. A szemhéjfestéket viszont még utána el kell szépen dolgozni ecsettel. Én láttam élőben, szerintem könnyű elrontani...

Alexa 2011.04.15. 09:09:17

5000Ft?!:D Hát annyit azért nem ér sztem...
Marionnaud-ba láttam 890-ért pont a héten, igaz azt hiszem abban csak egy db volt. Egyszer biztos kipróbálom, csak kiváncsiságból:D

Alexa 2011.04.15. 09:10:25

***mármint egy pár

Your Aurora 2011.04.15. 09:31:45

Tegnap én is vásároltam...volt 2 1500Ft-os kuponom és alapból ugye 10%-os kedvezmény van mindenre a Müllerben, úgyhogy megvettem minden olyat, amire egyébként nem adnék annyi pénzt:D

Lolly 2011.04.15. 10:11:13

Ez az 'öntapadós' szemhéjizé a halálom.... én láttam kipróbálva. Nem mondok inkább semmit... Elveszik a a sminkelés lényege így...

Bar 2011.04.15. 11:22:25

.5000ft harom alkalomra eleg huzos ar, foleg ha meg a felvitel utan nekem kell eldolgozni is. Aki mar tesztelt ilyet, kivancsi vagyok a velemenyere..

Swenson 2011.04.15. 15:40:22

http://www.youtube.com/watch?v=EjqYlPtA7aI&feature=related
Néha azért jól jönne egy ilyen amikor 5:20-kor kelek, de ez a márka ami itt a képen van nem olyan jó a videók alapján és drága is.

Viktória 2011.04.15. 19:16:52

a la roche-posay beszámolódra leszek majd nagyon kiváncsi! be akarok ruházni ilyen termékekre, ezért keresem azokat akik már tesztelték őket :)

NortonGirl 2011.04.15. 20:54:20

Csak egy észrevétel: A La Roche-posay állatokon tesztelt termék. Az állatkísérletes posztodban is írtad.

evil-she-devil 2011.04.15. 20:55:13

basszus, ez eszembe sem jutott.. :(

samelike 2011.04.15. 22:44:41

Én használom már egy ideje a Cicaplast-tot, és meg kell mondanom, hogy nem bántam meg. Kisebb bőrhibákra, bőrpírra, pattikra, szárazabb területekre, problémás részekre kiváló. Zselés állagú, nekem egész kellemes és nagyon jól el lehet dolgozni rajta az alapozót. Lehet, hogy csak bebeszélem de például a sebgyógyulást is felgyorsítja, és a bőröm se olyan száraz. Nekem nagyon bevált, állatkísérletek ide vagy oda. :)
Én 2700ft-ért vettem amiért 40ml kapunk, nagyon sokáig elég lesz!!! Örülök, hogy te is vettél Eszti!!!! Remélem neked is majd beválik!

evil-she-devil 2011.04.16. 13:58:23

engem egy kicsit lehangol, hogy sikerült elrontanom. oké, kidobni nem fogom csak zavar, hogy eszembe sem jutott.. örülök samelike, hogy neked ennyire használt és köszönöm!:)

samelike 2011.04.16. 15:41:30

Remélem azért kárpótol majd! :)
süti beállítások módosítása