mup rendelés + NOTD

2011. április 17. - BeautyCat
Megkaptam a körlevelet, hogy megrendelhető a repedezős körömlakk újabb 3 színben és mivel eddig is nagyon bejött így természetes, hogy rendeltem, még ha csak egyet is. Nem bírtam megállni és jött vele egy Barry M por is, ezt rendszeresítenem kéne. Amúgy ez egy kósza ötlet bennem, de kéne csinálni valami ilyet, hogy pigmentfelező oldal vagy fórum vagy bármi, jóval több pigmentet vennék ha mindig tudnám kivel felezni, egy teljes pigmentet meg mire elhasználok az..olyan még nem volt :P


Sajnos egyszerűen képtelen vagyok az utóbbi két Barry M pigment színét visszaadni, leginkább talán az első képen látható színre hasonlít. Egyszerűen elképesztően gyönyörű.



 NOTD:
a körmöm egyik felén fehér alapon fekete repedezős lakk, a másik oldalon fekete alapon fehér repedezős lakk.. fejben jobban nézett ki, így sajnos nem üt el eléggé..


A félreértések elkerülése végett (és mert szeretnek ezzel dobálózni egyes emberek) a termékeket a saját pénzemből vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1311811835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rami 2011.04.17. 06:38:44

ez a pigmentfelezés elég jó ötlet:)
gyönyörű a színe, és klassz a körömlakk is:)

SophiEl 2011.04.17. 10:26:14

engem is az tart vissza a pigmentek vásárlásától, h egyedül nem használok el ennyit... nincs kivel felezni :)

Judit 2011.04.17. 17:27:48

Nem olyan nagy kiszerelésű a Barry M-es pigment, szerintem ez ne tartson vissza.:) Tényleg nagyon szép ez az árnyalat! Gondolkoztam a ezen a körömlakkon én is, de valahogy egyik szín mellett sem tudok elköteleződni.:S

Sophie 2011.04.17. 22:42:49

szerintem, ha azt szeretnéd hogy látszódjon hogy a körmöd egyik felén fehér a másikon fekete az alap, akkor a kettő határvonalára ne kenj repedezős lakkot, és így jobban elütnek egymástól :)

evil-she-devil 2011.04.18. 11:01:58

igen, így kellett volna, csaj fejben olyan jól nézett ki a dolog, hogy nem gondoltam erre :D

Sminkorult 2011.04.18. 23:13:56

A pigmentek mennyisége soknak tűnik a tégelyben, azonban ezek összepréselt állapotban olyanok, mint egy rendes szemfesték. Ha vesz az ember egy üres szemfesték palettát és ismeri a préselési technikákat, akkor az összes pigmentből compact szemfestéket lehet készíteni. Én jobban szeretek (szeretnék :-) a pigmentekből összepréselt festékeket készíteni, mert akkor nem fog kiborulni véletlen és egyszerűbb a felhordása is egy compact festéknek, mint bíbelődni mindig a porral. Ti préselitek a pigmenteket vagy porként hagyjátok és úgy használjátok?
süti beállítások módosítása