Veet rendezvényen jártam..

2012. június 26. - BeautyCat
Többek között én is hivatalos voltam a veet sajtótájékoztatójára. Az egész nagyon jól meg volt szervezve és jó kis extra programot találtak ki nekünk. A bemutató mellett kiélhettük a kreativitásunk egy kis muffin díszítéssel. A hely nagyon jó választás volt és utólag is nagy piros pont/dicséret illeti a szervezőket. 
díszítésre váró muffinsereg



Amit igér:"Az új Veet® EasyWax Elektromos gyantázó készlet innovatív gyantamelegítő készülékének és formatervezett applikátorának köszönhetően kiváló szőrtelenítő eredmény érhető el. A gyantamelegítő készüléke éppen a megfelelő hőmérsékletre melegíti fel a gyantát, és meg is tartja azon, a görgős applikátor pedig biztosítja az egyenletes gyantarétegek felvitelét és a megfelelő fedést. Speciálisan kifejlesztett formulája minden bőrtípusra alkalmazható.

Veet® új görgős gyantázó készlete rendkívül egyszerűen használható, így az akár 4 héten át tartó bársonyosan sima bőr mindenki számára könnyedén elérhető. Alkalmazhatjuk lábon, hónaljon, bikinivonalon valamint a kar szőrtelenítésére is."



Kipróbáltam és az egész procedúra nem volt több mint fél óra (a melegítős fél órát nem számoltam bele)miközben epilátorral ennél jóval többet szoktam szórakozni. Eddig is próbálkoztam otthon cukorgyantával amit én készítettem, boltos cukorgyantával, hideg gyanták tömkelegével, zselével, habbal, krémmel, de ezek közül ez volt a leggyorsabb.


Pozitívumok: 

  • A gyanta szép korall színű, tökéletesen látható, hogy hova kented 
  • Nem túl forró, kellemes hőmérsékletű, sűrű állagú, nem folyik szét rakoncátlanul 
  • Egyszerű a használata,nincs vele macera, egyértelmű leírást mellékelnek hozzá
  • Nem irritálta a bőrömet 
  • Teszi a dolgát, azaz szőrtelenít 


Negatívumok: 

  • A melegítési idő hosszú (kb fél óra) 
  • Ellenben a kábel túl rövid 
  • 4 héten át tartó simaság nincs

sugarshopos süticsodák


díszítés folyamatban


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7111811669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

αηιтα 2012.06.27. 10:31:56

én előtte sose gyantáztam magamnak, de úgy döntöttem, hogy ez a készülék kell nekem :) kb. 1,5 -2 hét hétig tart a 'simaság', de gondolom ez növekedni fog, ha már elég gyakran csináltam.

Lifelike Vision 2012.07.06. 22:50:11

Szia! :)
Már régen is ismertem a blogod, most újra rátaláltam és fel is iratkoztam!
Emlékszem az állatvédős bejegyzéseidre, hatottak is rám, emlékszem, még egy előadásomat is arról csináltam.
Szuper a blogod, tényleg!
Ha van kedved, kukkants be hozzám (én is sminkekkel foglalkozok)!

http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/07/fotd-napi-smink-summer-on-beach.html

Trendfalók 2012.07.14. 13:15:15

Én is kipróbáltam (igaz, csak a karomon), de nekem majdnem 1 hónapig sima maradt. :) Lehet, hogy a gyengébb szőrzetnél tartósabb. Lábról még nem tudok nyilatkozni. :D

http://trendfalok.blogspot.hu/
süti beállítások módosítása