Color Club Love 'em / Leave 'em swatch, teszt

2013. február 23. - BeautyCat
Color Club -867- Love 'em / Leave 'em

Nagyon sokat agyaltam, hogy ezt a lakkot megvegyem-e. Alapvetően holo körömlakkot szerettem volna venni, de a swatch-ok alapján is látható volt, hogy ez a lakk "épphogy megüti a holo mércét". Végül amikor élőben megláttam is kis üvegcsét kérdés sem volt, hogy jön velem haza. A színe gyönyörű, egyáltalán nem bántam meg a vásárlást.

erős napsütésben / vakuval
Az állaga nagyon jó, jól terül, gyorsan szárad és azt a 3 napot hibátlanul kibírja amíg újra lakkozok. Eddig csak jó tapasztalataim voltak a Color Club lakkokkal! ITT vettem a lakkot, 990 forintba került és 15 ml van benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9211811625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ani smink és köröm 2013.02.23. 19:12:33

Imádom én is ezt a lakkot :)

Réka 2013.02.23. 20:10:08

Egy gyönyörű holo lakk, nagyon nagyon széép :)

Én ma egy S-he holo lakkot teszteltem : http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

CRaPTRaSH 2013.02.24. 21:05:25

Én is imádom :]

evil-she-devil 2013.02.24. 23:11:05

a webshopban a kis kép annyira semmilyennek tűnik, jó, hogy megláttam élőben.. :)
süti beállítások módosítása