Max Factor Clump Defy teszt, swatch

2013. február 24. - BeautyCat
Kinézetre nagyon hasonlít az eddigi kedvenc Max Factor False Lash Effect Fusion spirálomra, tetszik a pufi kialakítás, örülök, hogy nem változtattak rajta. A csomagolást bogarászva láttam meg, hogy 13,1 ml festék van benne..ez rengeteg (összehasonlításképp: az átlagos mennyiség 7-8 ml körül van, de az ilyen nagyobb csomagolású szempillaspiráloknál sem láttam még 12 ml-nél többet)!



Az új innovatív technológiának köszönhetően akárhány rétegben visszük fel a szempillákra, azok nem fognak összetapadni, sem csomósodni, emellett extra dúsak lesznek. Amikor ezt megtudtam egyből nagyon megörültem, mivel általában 2-3 rétegben szoktam spirálozni, viszont a "pókláb" hatást annyira nem szeretem, hogy ilyenkor mindig jött utána a szempilla fésülés (ami az én remegős kezemmel és a fém fogú szempillafésűvel egészen izgalmas :D).

A kefe enyhén görbített, követi a szem formáját így egészen a szempillák tövétől tudjuk kezdeni a spirálozást. A kefén található szilikon sörtén a végek felé rövidülnek, könnyen elérhetőek a rövidebb pillák is. Külön örülök neki, hogy optimális mennyiségű festéket vesz fel, nem kell lehúzogatni vagy mártogatni feleslegesen. Gyorsan szárad, nem maszatolom vele össze a szemhéjam, közben rugalmasak maradnak a pilláim, nem érzem, hogy "kővé" száradt volna a festék.

Szempillaspirál nélkül ilyenek a szempilláim, nem valami hosszú de legalább nem is ívelt..
spirál nélkül

Egy rétegben természetes, visszafogott a hatása, tökéletes egy nappali sminkhez. Csomómentes, szép ívet ad és a pillák sem tapadnak össze.
1 réteg


Több rétegben már jóval drámaibb a hatás, még mindig csomómentes, nem nehezítette el a szempilláimat és a 'pókláb' hatásnak nyoma sincs.
4 réteg



Azt hiszem könnyen kivehető, hogy az utolsó a kakukktojás. Ezt egy középkategóriás spirállal készítettem, 4 réteg. Ilyenkor szokott jönni a szempillafésülés..összehasonlítva a Clump Defy spirállal elég durva a különbség.
4 réteg - középkategóriás spirál


Egy csapásra az új kedvenc spirálommá vált a Clump Defy, szerintem a képeken is látható, hogy maradéktalanul betartja amit ígér. Az ajánlott fogyasztói ára 3990 forint, ezért cserébe egy jó minőségű, könnyen használható spirált kapunk. Összességében bátran ajánlom mindenkinek!

*A Primőr Kft-től kaptam tesztelésre a terméket, ez a véleményemet nem befolyásolta.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8111811623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2013.02.25. 13:45:46

Jók a képek meg az összehasonlítás! :)

M. 2013.02.25. 19:38:35

baromi jók a képeid *-*
süti beállítások módosítása