Beauty Blogger tag

2013. április 23. - BeautyCat
A korábbi tag nagy sikerére való tekintettel itt a következő!

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Sokáig rövid hajam volt (gyerekkori kihagyhatatlan gomba frizura), amikor elkezdtem növeszteni még göndör volt, mostanra a babahaj menthetetlenül kunkorodik, mindenhol máshol pedig hullámos..sajnos abból sem a jól kinéző fajta.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Kezdetben magamnak festettem, aztán fodrásznál. De már lassan 3 éve nem festetem, természetes 'seszínbarna' hajam van.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Kiengedem, összefogom, felfogom..néha elkap az 5 perc és megpróbálok egy-két fonást összehozni, de ami képen tök jól néz ki, az a fejemen egy madárfészekre hasonlít..



4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Manikűrt magamnak, pedikűröshöz pedig néha elnézek, de többnyire azt is magamnak készítem el.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Előfordul, hogy napi 2x..de leginkább 3 naponta.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Télen is, hiába nem látszik, sokkal jobban érzem magam tőle.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Átlagos reggel 10-15 perc maximum, képtelen vagyok korábban felkelni ezért, de ha valami esemény van akkor simán elszórakozok egy órán át.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat. Kevés szemhangsúlyos sminket csinálok, így nincs szükségem arra, hogy előbb a szemem sminkeljem.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Sajnos a kattant gyűjtő kategóriába tartozok. Nem eszetlenül, de így is mindenből több van mint amennyi "szükséges".


10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
A lehető legritkábban, inkább egy jó szempillaspirált vadítok meg ha durva pillákat szeretnék.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Mi számít teljesnek? Nem csinálok mindennap kirakatba való sminket, de alapozó-pirosító-szempillaspirál-rúzs mindenképp van rajtam..sőt kontúrozni is rendszeresen szoktam, ilyen kerek fejnél ez nem hátrány.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
A szemöldököm állandóan megrajzolom (csoda, hogy alváshoz nem), de ha egyedül vagy a családdal vagyok akkor nem izgulom túl a dolgot, max szempillaspirál.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Simán, sőt még zacskót se húzok a fejemre pedig nem valami szép smink nélkül. A tréfát félretéve, ha mindenre ennyire rágörcsölnék, akkor már régen megőrültem volna..

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Van pár, de többnyire középkategóriás termékeim vannak.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nem, reggeli hangulat függő.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Lusta vagyok gyakran váltogatni és minden egyes átpakolásnál valamit kifelejtek a táskából. Állandóan próbálok szelektálni, hogy mit vigyek magammal és csak azokat a cuccokat teszem ki, amikre hirtelen szükségem lesz..

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Mostanában hajnali 2-ig vagyok fenn és igyekszem még dél előtt felkelni..éjszakai bagoly vagyok és a felkelés egy nehéz pontja a napomnak.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Felvállalhatatlanul ritkán..és igen, ezen változtatnom kéne.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobbkezes..a bal kezem körömlakkozásra is éppen csak alkalmas.


20. Milyen magas vagy?
173 cm

21. Beszélsz idegennyelveket?
Papíron igen. Angol, német és francia.

22. Vannak háziállataid?
Igen, van egy szobacicám (Puki)


23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Napi többször

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Csak ha érdekel a cikk az adott termékről

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Sajnos igen, de az nagy szerencsém, hogy ezeket a fecniket rendszeresen elhagyom..

26. Hogy jött a blogod neve?
Napokig gondolkoztam rajta, de a kreativitásom súrolja a nullát így túl izgatott voltam várni és kitalálni valami jobb nevet..

27. Milyen kamerát használsz?
Egy canon powershot és egy olympus fe (?) amiket váltogatok.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
A FlyLady program zónázását igyekszem követni több-kevesebb sikerrel, illetve amikor bekattanok, akkor nagytakarítás is előfordul (ez eddig minden vizsgaidőszakban előjött amikor baromira tanulnom kellett volna, de amióta befejeztem a fősulit kicsit nehezebb rávenni magam)

29. Mi a kedvenc színed?
Ez naponta változó.

30. Káromkodsz?
Igen, de csak sztorizás közben a kívánt hatás elérésének érdekében..meg ha ideges vagyok. Szerintem elég unalmasan káromkodok.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében
Kitalálom, hogy milyen filmet töltsek le nézzek meg este, körömlakkozok.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4911811597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PAncsi 2013.04.23. 21:17:04

A vizsgaidőszaki takarítás rám is nagyon jellemző volt: olyankor tud a legjobban esni egy alapos takarítás az ember lányának :-D

evil-she-devil 2013.04.24. 00:09:53

és addig sem tanultam..csillogott az egész lakás :D

edina (lakkomlakkom) 2013.04.24. 09:07:48

"Sajnos igen, de az nagy szerencsém, hogy ezeket a fecniket rendszeresen elhagyom." :D Az az én nagy szerencsém is, hogy rendszeresen eltűnnek a sűrűn telejegyzetelt kicsi fecnik, amire felfirkantom, azokat a dolgokat, amiket másoknál látok. :)

evil-she-devil 2013.04.24. 13:05:32

tényleg sok a közös bennünk! :D ha nem lennék ilyen dög lusta és sajtpapírok helyett felírnám egy rendes füzetbe, vagy telefonos bevásárlólistára..nem is tudom eldönteni, hogy jobb vagy rosszabb lenne :D
süti beállítások módosítása