Maybelline Eyestudio Lasting Drama gel eyeliner teszt/swatch

2013. július 18. - BeautyCat
Ilyen melegben általában egy tusvonással megoldom a szemsminket, nem kell vele vacakolni és egy jó tusnak a meleg meg se kottyan. Már egy ideje nyúzom és nem is nyúlok más után. Először egy Lisa Eldrige videóban láttam ezt a tust, a kedvenc sminktermékei közé tartozik és még sosem csalódtam azokban a termékekben amiket ő ajánlott.



A dobozban a tuson kívül egy kis ecsetke is van, lekerekített végű, olyasmi mint ami essence tusok mellett volt kapható. Strapabíró, mivel hosszú a szára így pont olyan könnyű használni mint egy ferde ecsetet. Napi használat mellett sem tapasztaltam az állagán változást, nem sűrűsödött be, nem szárad, ez pedig egy hatalmas plusz pont, mivel ilyen használat mellett az eddigi tusok amikkel találkoztam elkezdtek kiszáradni, berepedni és megkeményedni.


A tus állaga kellemes, nem túl puha nem túl kemény, jól siklik a bőrön és ecsettel is könnyű megfelelő mennyiséget felvenni. Nagyon jól pigmentált, maximum 2 húzással tökéletes intenzív fekete lesz. A száradási ideje lehetne egy kicsit gyorsabb, viszont száradás után nagyon tartós és vízálló is. Egyszer sem kenődött el a nap végére. Sima arclemosó nekem nem viszi le, viszont vízálló szemfestéklemosóval könnyű eltávolítani. A legolcsóbban iParfümériából rendelve lehet beszerezni, így 1890 forint az ára (drogériákban 2800 körül láttam legutóbb).

bal oldalon egy húzás, jobb oldalon 2 húzás

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7611811505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njoythestyle Reni 2013.07.18. 07:18:49

Nekem ugyanez barna színben van meg és egyenesen imádom! Glamour-napokon féláras kuponnal vettem meg anno és könnyedén veri a filces tusomat! :)
Pusza: Reni

dyna 2013.07.18. 12:49:18

engem a barna változat nem győzött meg annyira, mármint inkább a színe, az állagával és az ecsettel, tartóssággal nincs gond. jobban szerettem az essence sötétbarnáját, ez túl "világos".

evil-she-devil 2013.07.18. 19:09:34

..épp most tervezem a barnát is megvenni, pont bejön, hogy olyan kellemesen lágy, szép barna. Az elején is nehezen döntöttem, hogy fekete vagy barna, kettőt egyből nem akartam venni, szóval most pótolom és megrendelem a barnát is.. :)

Kriszti T. 2013.07.28. 12:28:55

Én viszont nem szeretem igazán, nem elég intenzív színe.
süti beállítások módosítása