Bourjois Khol & Contour szemceruza

2013. október 04. - BeautyCat

Elsőként a Bourjois Noir Expert árnyalatú szemceruzát néztem ki magamnak (ez már jó régen történt), valahol jót olvastam róla és egy Müllerben valahogy a kezem közé akadt. Jó blogger módjára egyből összefirkáltam a kézfejem és csodálkoztam, hogy tényleg "hűdeintenzív" fekete, elég puha és elég pigmentált, így nem kell hatvanszor végighúznom a szemceruzát. Vidáman használgattam is, főleg tusként és a szempillák tövébe, mivel vízvonalra még nem találtak fel olyan szemceruzát amit nem könnyezek le és gyűlölöm amikor kívül a szemem sarkában összegyűlik egy adag festék. A másik vesszőparipám a termék kupakja. Gyűlölöm ha elreped normál használattól, pedig sosem taposom bele a szemceruzákat a kupakba. A lényegre visszatérve, a Noir Expert kupakja két éve hibátlanul bírja, nem hinném, hogy ilyesmi itt előfordulna. Majd megérkezett az Urban Decay 24/7 szemceruzám, újdonság varázsa, szegény Bourjois a fiók aljában árválkodott.



Nemrég megláttam, hogy egész sok árnyalat elérhető ebből a termékcsaládból az iParfümérián és megakadt a szemem az Ultra Black árnyalaton. Szeretek lehetőleg nagyon sötét szemceruzát használni még úgy is, hogy általában elsatírozom, mivel így a szempillatöveknél továbbra is erős fekete szín marad, nem valami elmosódott halványszürke cucc. Nem okozott csalódást ez az árnyalat sem, nem túl kemény, nem túl puha és nem irritálja a szemem. Felvitelkor könnyen satírozható, utána pedig a helyén marad, de nem vízálló.



Ezen a képen a bal oldalon az Ultra Black, jobb oldalon pedig a Noir Expert árnyalat látható. Nem akarom leszólni a Noir Expert árnyalatot mert tényleg pigmentált, de az Ultra Black simán üti. Lemosáskor a szempillatövekből még olajos lemosóval is nehéz eltüntetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr311811469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanity 2013.10.12. 19:03:31

Uh, köszi a tippet, épp fekete szemcerka keresésben vagyok. Sokan hiszik, hogy azt a legkönnyebb beszerezni...de azok biztosan nem bjútibloggerek. :D
Szerintem a legnehezebb olyan fekete cerkába botlani, ami minden szepontból megfelel.
süti beállítások módosítása