The Body Shop Honeymania testvaj

2013. október 22. - BeautyCat

Bevallom első hallásra kicsit féltem a Honeymania kollekciótól, mivel nem nevezném magam egy méz illat imádónak. Pontosabban a tömény édes méz illatot nem igazán szeretem, nekem valahogy az már túl sok, émelyítően édes. Elkönyveltem magamban, hogy legalább ebből a kollekcióból nem veszek. Amikor már kapható volt a TBS boltokban természetesen beleszimatoltam és meglepő, de nagyon tetszik. Inkább virágos mint tömény méz illatú, aminek nem is tudom elmondani, hogy mennyire örülök (a legtöbb mézes terméknél jellemző az erőltetett méz illat). Akinek a Moringa illata tetszik szerintem annak ez is tetszeni fog, egész sok hasonlóság van közöttük. 


Az állaga tökéletes, nem túl folyós és nem is túl kemény. Könnyen eloszlatható, a test melegére szuperül megolvad így nagyon egyszerű a használata. Pillanatok alatt beszívódik a bőrbe, nem hagy ragacsos érzést, ellenben a finom illata órákon át érezhető marad. A hidratáló hatása is kifogástalan, kézkrémként is tökéletesen funkcionál. Csak bátorítani tudlak titeket, hogy szaglásszátok meg még akkor is, ha eddig méz illatú termékeket messziről elkerültétek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2811811457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása