EOS - sweet mint ajakápoló

2013. november 27. - BeautyCat

Az egyik ebay-en vásárlós szeánszom alkalmával esett áldozatomul ez az eos ajakbalzsam. Elég rég óta a kívánságlistámon van, de legolcsóbban is 1600 forint felett lehet hozzájutni, ami szerintem egy ajakápolóért sok. Gondoltam kivételt teszek és kipróbálom, hiszem annyi jót olvastam róla, rengetegen szeretik, akkor csak nem lehet rémes. Ami már a rendelés előtt is megfogott: 95%-ban organikus, 100%-ban természetes anyagokból áll és parabénektől mentes. Shea vaj, jojoba olaj és E vitamin is megtalálható benne, így már előre reménykedtem, hogy nem választottam rosszul.


Röpke 3 hét alatt meg is érkezett a csomagom, pont beköszöntött a hűvösebb őszies idő, amit ajakápoló nélkül nem tudok elviselni. Természetesen egyből tesztelés alá vetettem és előre lelövöm a poént, nagyon jól működik. A csomagolás ennél külön baromira tetszik. Kézre esik, jó használni és kifejezetten aranyosan néz ki. Hatásában olyan mint a carmex, talán kevésbé csúszós, hamarabb beszívódik és pillanatok alatt rendbe hozza az ajkakat. Az édes mentásra esett a választásom, de még legalább 8 változat létezik, plusz a limitált kiadások. A hűsítő hatás sokáig érezhető, ízre kellemesen édes, de nem tömény. Amiben biztos vagyok: ebbe valami brutálisan addiktív cuccot tettek. Általában a kezem ügyében van minimum 1 ajakápoló, de újabban mást nem vagyok hajlandó használni és őrült nő módjára túrom fel a lakást/táskát ha épp nem találom. Tehát ha szereted az ajakápolókat és hajlandó vagy 1600+ forintot kifizetni érte akkor irány az e-bay (én INNEN rendeltem), sajnos itthon még nem kapható.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1311811443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glitterfinger Lexa 2013.11.27. 19:59:24

Én is nézegetem őket egy ideje, és egyre nagyobb a kísértés, úgyhogy lehet meglepem magamat vele :D Köszi a linket!

Moon Angel 2013.11.27. 20:13:58

Épp ma nézegettem, honnét rendelhetnék. :D

Katjes 2013.11.28. 13:33:42

Én még nyáron vettem magamnak Amerikában egy piros gyümiset, és ahhoz képest hogy eleinte nem voltam elragadtatva az illatától mostanra egészen megszerettem, és fáj a szívem, hogy már a fele sincs meg. Amúgy Magyarországon elég nevetséges árakon lehet ajakápolót venni, kint a legtöbb Carmex termék 1 dollár volt, itthon a natúr kis tubusos közelít az 1000 forinthoz, a kis EOS-t pedig 3 dollárért vettem, ami akkor megközelítőleg 700 forint volt.

evil-she-devil 2013.11.28. 13:45:41

Hát, ha épp amerikában járok akkor biztosan be fogok tárazni, mert nagyon megtetszett..de tényleg durva, hogy 2x annyiért tudom csak megrendelni..

Anikó 2013.11.28. 16:28:37

Kedvencem. Szerintem a Carmex a közelébe sem ér. 3 éve nyáron vettem Amerikában, tavaly kifogyott, rendeltem egyet e-bayről, tuti nem eredetit küldtek. Az íze és állaga sem hasonlított. Az eredetinek a matt borítása nem kopik le, és nagyon sokáig elég egy "tojás". :)
süti beállítások módosítása