L'Oréal Professionnel HAIRchalk coral sunset

2014. április 08. - BeautyCat

A Loreal blogger napon találkoztam először a L'Oréal Professionnel HAIRchalk-al és egyből megdobogtatta a szívem. Korábban próbálkoztam extrémebb színű ideiglenes hajszínezőkkel (volt spray és rendes poros kréta állagú), de mindegyik megbukott a tartóssági vizsgán. Sikerült így már tönkretennem a felsőmet is, mert a nap folyamán engedett a szín és összefogott mindent amihez hozzáért. Szerintem nem kell részleteznem, hogy mennyire hülyén nézhet ki amikor agy jó kis piros/kék szín megfogja foltokban a bőröd és a ruhád is a hajadon kívül..


Tehát egyből felkaptam a fejem amikor hallottam, hogy ez egy tartós formula, nem fogja összefogni a ruhám és a bőröm pár órával a hajfestés után. Ott a helyszínen is megcsinálták pár lány haját, és rögtön szimpatikussá vált, hogy sötét hajon ugyanúgy működik a dolog és végre nem csak a szöszik kiváltsága ezzel az extrém (egy mosásig tartó) hajszínezés. Kipróbáltam itthon is és határozottan tetszik az eredmény. Bár nem vagyok olyan profi mintha szalonban készítették volna, de egyáltalán nem nehéz a használata és sötét hajon is megállja a helyét. A szín intenzitását lehetett volna még fokozni, de nem vakartam össze annyi bátorságot, hogy igazán rikító hajtinccsel mászkáljak az elkövetkező 3 napban, így maradtam ennél a fedésnél. Az egész művelet 15 percet vett igénybe a flakon felrázásától -a fényképezésen át- a hajam befonásáig, szóval nem valami macerás dolog, könnyen használható. Sem a ruhámat sem a bőrömet nem fogta be az alapos szárítás után, viszont mivel samponos mosással öblíthető ki, nem tenném próbára egy esősebb napon. Az ára 4200 forint körül van és elég nagy mennyiség ahhoz, hogy többször is tudjátok használni.

*UPDATE: Simán használnám esős időben is, 4x kellett samponnal átmasszírozni a hajam mire sikerült 80%-ban eltüntetni. A sima víz meg sem kottyan neki.

Itt egy videó a használatáról:




A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3411811399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phoenix 2014.04.08. 22:15:00

Mindig is szerettem volna kék hajat ^^ De nagyon drágának találom :( Illetve inkább úgy mondom, hogy nekem nem ér meg ennyit.

evil-she-devil 2014.04.08. 22:17:25

A kéket én is kinéztem, hogy megveszem. Szerintem megéri mivel elég nagy a mennyiség, így, hogy ekkora tincsen használtam szerintem 6 alkalomra minimum elég ha nem többre..

phoenix 2014.04.08. 22:23:17

Ha már vennék egy ilyet, az egész hajamat kékre festeném vele... :) Nagyon régi álmom, de rendes festékkel soha nem próbálkoznék, annál jobban féltem a hajamat :)

evil-she-devil 2014.04.09. 15:04:43

Hajhossztól függően szerintem arra is elég lenne, de úgy már tényleg kicsit húzós.. :)
süti beállítások módosítása