The Body Shop E-vitaminos éjszakai szérumolaj

2014. április 24. - BeautyCat
Kicsit több mint egy hónapja használom aktívan az éjszakai szérumolajat, így időszerű volt ez a bejegyzés. Korábban eszembe sem jutott volna a kombinált bőrömre olajat használni, féltem tőle, hogy csak még zsírosabb lesz, eltömíti a pórusokat és esetleg pattanásokat is okoz. Mostanában egy alapos bőrápolási rutin változáson mentem át, erről a későbbiekben írni is fogok. A lényeg annyi, hogy a korábban használt arcápoló termékeimet lecseréltem, belevágtam a kémiai hámlasztásba és a hidratálón kívül elkezdtem szérumokat használni, amik eddig kimaradtak a megszokott mindennapi arcápolásból.


Szerencsére a félelmeim nem igazolódtak be, kifejezetten figyelek minden egyes új termékre amit beépíteni tervezek a bőrápolási rutinomba. Rendszeres használat mellett sem lett zsírosabb a bőröm és nem pattogtam ki tőle. Emellett a szérumban található 7 féle olaj hozzájárult, hogy ápoljam a bőröm. Állagra ne egy nehéz olajos dolgot képzeljetek el, sokkal inkább hasonlít állagban a szérumokhoz és a pipettás adagoló nagyon jó megoldás hozzá. Az üvegcse 28 ml olajszérumot rejt magában, ami rendszeres használat mellett szerintem kb fél évre lesz elegendő.


Már kialakult a jól bevált rutinom is; arctisztítás után 2-3 csepp szérumolajat cseppentek a tenyerembe, teszek rá egy kis hidratálót és összekeverve viszem fel az arcomra. Csak esténként használom mivel tényleg kell 1-2 óra mire beissza a bőröm, viszont reggel pihe-puha bársonyos bőr fogad.



Akit eddig az riasztott el az olajos készítmények használatától, hogy nem éppen száraz a bőre, annak bátran ajánlom, hogy próbáljon ki olajos készítményeket, egyáltalán nem lesz tőle zsírosabb a bőröd mint korábban, cserébe az olajak nyugtatják és ápolják az arcbőrt.


Ha még nem játszottál a TBS születésnapi nyereményjátékán akkor semmiképp se hagyd ki:





A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3611811389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakk Matt 2014.04.24. 10:56:26

Ez nagyon jól hangzik, kipróbálom! Én argán olajat használtam nemrég, de ez kicsit komplexebbnek tűnik.
süti beállítások módosítása