Bourjois Rouge Edition Velvet - Pink Pong

2014. május 07. - BeautyCat

Hozzám is elért a hype, már egy ideje sóvárogva olvasgattam a Bourjois új csodájáról a teszteket, de tartottam magam...amíg tudtam. A Rouge Edition Velvet ajakrúzsok 8 színárnyalatban elérhetőek és eddig minden árnyalatról csak pozitív véleménnyel találkoztam. Ódákat zengenek a tartósságáról, erre voltam kíváncsi én is, hiszem a Max Factor Lipfinity rúzsait is kifejezetten szeretem tartósságuk miatt, az extrém szárítás ellenére is.





Az applikátort könnyű használni, a folyékony rúzs krémes textúrája pont megfelelő, nem túl folyós és nem is ragacsos. Először olyan mint egy lakk az ajkakon, majd száradás közben mattá válik és egyáltalán nem is lehet érezni, hogy ott van. Természetesen az első használat alkalmával a tartósságát is teszteltem, jelentem, átment a vizsgán! Órákkal később is hibátlanul tartotta magát az ajkaimon, az evés-ivást is nagyon jól bírja. Szépen, egyenletesen kopik és csak nagyon minimálisan szárítja a számat. Jelenleg úgy érzem, hogy letaszította a Lipfinity rúzsokat a trónról, hiszen sokkal kellemesebb viselni, szintén tartós és nem szárít. Minden elvárásomnak megfelelt, már csak a többi árnyalat beszerzése van hátra. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8011811383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M. 2014.05.07. 18:31:13

gyönyörű ez a szín *o*

Mimi 2014.05.07. 19:06:24

óóóó váóóóó, valóban gyönyörű! :)

Nóra 2014.05.07. 19:15:00

eszméletlen jó :)

edina (lakkomlakkom) 2014.05.08. 09:16:22

Sok swatch-ot láttam már ezekről a szépségekről, de ez az, ami eldöntötte a kérdést: nekem KELL egy ilyen. :)

evil-she-devil 2014.05.08. 12:32:31

Edina biztos tetszeni fog, egyszerűen nem lehet ezeket nem szeretni! :)

Barbi 2014.06.03. 22:38:19

szuper gyönyörű :)

http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/
süti beállítások módosítása