A lakk: Seche Vite

2014. május 20. - BeautyCat
Tavaly amikor megnyitott a Nailland és megtudtam, hogy a Seche Vite termékei is kaphatóak lesznek kb. kiugrottam a bőrömből. Minden egyes külföldi körmös blogon láttam már róla bejegyzést és 90%-ban ezt a fedőlakkot használják a manikűrjeikhez a bloggerinák. Többszörösen díjnyertes gyorsszárító fedőlakk, a Krémmánián is csupa jó értékelést kapott. Nem volt kérdés, hogy az első látogatásom alkalmával megveszem.


Tavaly november óta használom és csak most jutottam el az üveg feléig. Ez betudható annak, hogy elég sűrűn liquid sand lakkokat használok, a másik oka pedig az, hogy ebből a fedőlakkból egy réteg bőven elég. Már az első használatnál feltűnően fényesre száradt, a felülete tükörsima és..említettem már, hogy extra fényes? Eddig nem annyira hittem a gyorsszárítós lakkokban, lényegi különbséget sosem tudtam felfedezni a gyors és a normál lakkok között. Na, ennél a fedőlakknál ez nem így volt. Durván 2 perc száradási idővel 2-3 rétegnyi körömlakkot betonkeménnyé szárít. Sokan ajánlották még a lemezes felválás ellen, mivel ez a lakk "lezárja" a körömvégeket, megakadályozva a felválást.


A használata pofonegyszerű, jól terül és nem szedi fel az alatta levő lakkrétegeket. Több helyen olvastam, hogy pár hónap után besűrűsödik, az enyém még fél év után is olyan mint frissen kibontva (de lehet hozzá kapni külön lakkhígítót ha valakinek sűrűsödne). Tökéletesen meg vagyok elégedve vele, minden elvárásomat felülszárnyalta. A 14 ml-es fedőlakk ára 1790 forint és itthon csak a Nailland standnál kapható.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1911811375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása