Eucerin Aquaporin Active hidratáló arckrém

2014. május 30. - BeautyCat

Nyáron igyekszünk a legjobb formánkat hozni, ami különösen igaz akkor, ha nyaralni megyünk. A homok, a tengervíz, a só azonban kiszárítja bőrünket, amely a megfelelő hidratálás nélkül élettelenné és fakóvá válik. Éppen ezért fontos a megfelelő ápolás. Nyáron mindenképp UVA/UVB fényvédelmet biztosító arckrémet használj, hogy a bőr hidratálásával együtt megvédd magad a káros napsugaraktól. Nekem fontos a fényvédelem, de az érzékeny bőrömre nagyon nem mindegy, hogy mit kenek, hogyan ápolom. Sajnos eddig nem találtam olyan fényvédőt amit tolerálna a bőröm, így most fényvédő hidratálóval próbálkoztam és mennyire jól tettem! A sima fényvédőkkel ellentétben ez a fényvédős hidratáló arckrém gyorsan és könnyen felszívódik, nem marad nehéz, zsíros érzet a bőrön és nem is fényesedik ki tőle hamarabb a bőröm a megszokottnál. Emellett nagyon jól hidratál, nem túl sok nyárra. Nem okozott semmilyen problémát az érzékeny bőrömön (az illatanyag ellenére sem) és nem mitesszerképző. Az Eucerin AQUAporin Active hidratáló arckrémet patikákban tudjátok beszerezni 4200 forintért.


Az AQUAporin termékcsaládnak jelenleg 7 tagja van. Az Eucerin® AQUAporin ACTIVE termékek kifejlesztését egy Nobel-díjas felfedezés, az aquaporin csatornák ismerete tette lehetővé. Az aquaporinok parányi csatornák, melyek biztosítják a víz áramlását sejtről sejtre. Ezeknek a csatornáknak a hálózata alkotja a bőr hidratációs hálózatát. Az Eucerin® AQUAporin ACTIVE termékek aktiválják az aquaporin hálózat működését, így a nedvességeloszlás optimalizálódik még a bőr mélyebb, epidermális rétegeiben is. A termékek használatával bőre puha, üde és bársonyos tapintásúvá válik.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1311811369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabriella Ember 2014.05.30. 15:25:03

Jók ezek az Eucerin termékek, csak picit drágák, illetve én nyáron nem elégednék meg 15-ös fényvédelemmel, az nem sok szerintem! :/

evil-she-devil 2014.05.30. 17:28:33

Szerintem nekem bőven elég mivel; nem napozok, otthon-kocsi-iroda között ingázok, de jelenleg leginkább otthon vagyok és nem sokáig éri az arcom közvetlen napfény. Emellett az alapozóm is fényvédős :) Természetesen ha valaki többet van a napot (amit nem nehéz elérni :D) akkor tényleg kéne erősebb fényvédő.. :)

dyna 2014.05.31. 22:56:38

Kaptál tőlük te is kencét vagy csak a sajtóközleményt? MErt látom, h többek tesztelik, remélem, neked is lesz hozzá szerencséd.

Instán mondjuk az én új LRP hydro akármi kencémnél már picit értekeztünk ezekről a fényvédős arcvédőkről, de most itt mégis bővebb lére ereszthetem. ;)

Két nyáron volt társam ez az arckrém az SPF-es változat, mármint persze nem ugyanaz, szóval újra is vettem. Picit hígabb, mint mondjuk a Vichy, sőt talán a fent említett újnál is (ami egyébként kerek 1 hetes használat után is pont olyan szimpi, mint első nap, szerintem ez az eddigi legjobb és legkevésbé kizsírosodós nappali nyári krémem, remélem a 35 fokban is így marad! ;)), tipikus naptej illatú (minden fényvédős kencéből ezt érzem ki, lehet, h ez csak nekem a kattanásom).

Más változatot nem próbáltam, nem is tudom miért. Talán mert nem éreztem 100%-osnak sosem (hog ymiért vettem újra, ne kérdezd! ;) :D), igazából számtalan szívelt Bioderma krémem volt, több Vichy is, a LRP-vel most kezdek el cimbizni, de az Eucerin márka valahogy nem varázsolt el...

dyna 2014.05.31. 22:59:02

mármint nem csak lesz, már van! ;)

evil-she-devil 2014.06.01. 01:56:20

Kaptam kencét is, használom is aktívan! :) Az szimpi nagyon ebben a krémben, ahogy írtad LRP-ről is, hogy elég híg, könnyen felszívódik és így nem lesz diszkógömb fejem tőle. Illetve a tömény fényvédőket nem tudom elviselni az arcomon az állag és a fel nem szívódás miatt, így maradtam a hidratálós fényvédőnél (amiből tényleg kiérződik a naptej illat! :D).
Az igazi teszt tényleg 35 foknál kezdődik, de nagyon-nagyon remélem, hogy addigra itthonra is be tudjuk építeni a légkondit és nem kell esténként megőrülnöm a melegtől.. :P
LRP-t már tiniként is használtam a problémás bőrömre és én is most ismerkedek az Eucerin termékekkel, de ami eddig a kezembe került tőlük abban nem csalódtam, érdemes erre a márkára is figyelni. :)

dyna 2014.06.01. 17:48:50

örülök a pozitív tapasztalataidnak, nagy részükkel én is egyetértek! ;) én nem jövök ki a légkondikkal, így itthon a nyáron a melegben aszalódunk (panel, déltől besüt a nap, de nem zavar, lehet kis huzatot csinálni meg egyébként is nyári lányka vagyok, egy szavam sem lehet a dög melegre! ;) )

evil-she-devil 2014.06.01. 17:55:59

Meg tudok őrülni amikor felmelegszik a lakás és még ki sem szellőzik éjszakánként, képtelen vagyok melegben rendesen aludni. Márciusi hóesésben születtem, azóta is akkor vagyok elememben ha van legalább 20 centi hó! :D

dyna 2014.06.01. 23:30:54

pedig a március az már tavasz! (nekem, mindig a 2002-es tavaszt idézem fel magamban a tél kellős közepén, akkor jöttem össze épp életem 2. nagy szerelmével és 15-én randiztunk először és rajtam már csak vékony harisnya volt és egy nyári szoknya -na jó, ez kicsit túlzás volt utólag, de friss szerzemény volt és roppant nőcinek éreztem benne magam :D-, egész nap sütött a Nap és boldogság volt.) szóval mindig ezt delejezem magamban a béna szürkeségben, h márc. 15 az már jó, onnantól jó időnek kell lennie és kész. idén ez annyira nem jött be, bár lehet, h akkor épp igen, csak később kaptuk a feketelevest... :)
egy hét múlva szülinapom lesz, remélem idén picit kegyesebb lesz hozzám az ég, tavaly farmernadrágos, napközben pólóban picit fázós idő volt, idén inkább olvadni szeretnék. -köpönyeg mondjuk esőt mond, de legalább 28 fokos maximumot :D -.

Névtelen 2014.07.10. 08:15:44

2002 áprilisában meg hó esett, erre meg én emlékszem tisztán, nekem is randihoz köthető. :)
süti beállítások módosítása