Maybelline the Colossal szempillaspirál teszt

2014. június 01. - BeautyCat


Legutóbb a Maybelline új spirálját próbáltam ki és meg kell hogy mondjam, nagyon a szívemhez nőtt.  A kefe hatalmas és kétszer annyi sörte van rajta amivel jóval több festéket tud felvenni mint a megszokott spirálok. Szerencsére nem vesz fel túl sokat, nem tapasztja össze a pillákat és csúnya csomókat sem hagy maga után.


A nap folyamán nem pereg le, elég tartós, még így is, hogy nem a vízálló verziót teszteltem (nem vagyok oda a vízálló spirálokért a nehéz lemosás miatt). A rövidke, lefelé lapuló szempilláimat szépen íveli, ez a nap végéig megmarad, a képen már legalább 6 órája rajtam volt, mindenféle probléma nélkül. A duci kefe ellenére nem kenem vele össze a szemhéjam, pedig ezt sok nagyobb fejű spirálnál eljátszom, de ezt kifejezetten egyszerű használni.


Egy rétegben szoktam használni, egy átlagos naphoz így is bőven elég, látványossá teszi a pillákat. Könnyen építhető, két rétegben is simán lehet használni, ekkor sem lesz a végeredmény póklábas. Szerencsére a lemosással sincs semmi gond, micellás vízzel könnyen eltávolítható. Ahogy eddig láttam nem csak nekem lett nagy kedvencem a spirál, nagyon jó értékeléseket kapott Krémmánián is, érdemes kipróbálni/megnézni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2311811367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moon Angel 2014.06.01. 17:32:17

Tényleg szép pillákat csinál, bár nálad az alapanyag is jó. :D

evil-she-devil 2014.06.01. 17:38:28

Annyiban szerencsés vagyok, hogy viszonylag sűrű pilláim vannak, de sajnos totál egyenes és nem is valami hosszú, szóval bőven ráfér a turbózás :D

dyna 2014.06.01. 18:21:37

Tetszik, tetszik, de annyira szeretem a Defy-t vagy a szintén MF False lashest, h nem cserélném le (jó, ha egyszer már nem viszik le ennyire az árát, lehet, h másként döntök, akkor majd próbálom ezt nem feledni ;) )
Amúgy két barátnőm is ezt használja, mindig újra veszik, de hát ez talán még problémásabb választás, mint az arckrémé. :)

evil-she-devil 2014.06.01. 18:30:02

Arckrém-szempillaspirál-alapozó triumvirátus..kínkeservesen nehéz dönteni, hogy miből melyik az igazi. :)

Njoythestyle Reni 2014.06.01. 18:36:07

Hmm, igen jól hangzik! :) Nálam a kék Rocket egy rétegen túl már szó szerint brutál pillákat csinál - de legalább így nem fogy olyan gyorsan :P
Pusza: Reni

B Nixon 2014.06.01. 19:21:37

Én ugyanennek a Volum' Express smokey eye változatát teszteltem a héten :) Elég vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban, de hétköznapra most én is ezt használom és végül is szeretem.
Itt olvashatod az én tesztemet szerintem hasonló az eredmény:
http://bizsumania.blogspot.hu/2014/05/teszt-i-maybelline-colossal-volum.html

dyna 2014.06.01. 23:25:56

:D mázlista vagyok, h utóbbit még sosem kellett vennem, bár a(z ázsia) bb kence kiválasztása is okozott már fejtörést, főleg új keresésekor (harmadszorra szerintem még nem is jóba nyúltam, de még próbálgatnom kell, csak egyszer kentem magamra, vagy másfél hónapja.
jah és a hónaljstift/deo kérdés is lehet, h idevehetnénk (hiszen az abszolút nem izzadósoknak -ami sajnos nem én vagyok- szinte tök mindegy, milyet ken vagy nem ken magára, a verejtékezőknek meg vagy ez jön be vagy az. az Al-só mentességről pedig akkor nem is mondtam még semmit... :D) de ezek legyenek életünk nagy problémái! ;) :D

Vivó 2014.06.02. 01:52:29

Imádom a Maybelline spirálokat, biztos őt is megnézem magamnak :)
süti beállítások módosítása