Nail Club: Go to mani

2014. június 22. - BeautyCat

A heti NailClub témánk a Go to mani, amit bevallom talán túl sokszor is használok. Az alap mindenképp a homoklakk, a díszítés pedig attól függ, hogy 5-10 vagy 30 percem van a manikűr elkészítésére. Tehát az 5 perces manikűr a sima homoklakk az épp aktuális kedvenc színben, esetleg ha lenne még egy-két percem akkor a gyűrűsujjamra teszek pár szegecset ami feldobja. Ha van rá legalább 10 percem akkor már alapréteg + díszítőszalag + fedőréteg kombóval szoktam variálni, a minták nehézsége szintén időtől függ. Amit a mai témánkhoz készítettem, lemértem; 12 perc alatt készült el, az első réteg lakktól a fedő homoklakk rétegig, erre azért még számolok legalább 3-4 perc száradási időt, hogy bombabiztos maradjon a körmeimen. Ha nem homoklakkot használnék akkor a Seche Vite gyorsszárító fedőlakkal 1-2 percen belül kopogósan keményre szárad a körömlakk, tehát erre az esetre is van megoldásom. :)


Alaprétegnek az új Coca Cola + OPI kollekciójából a My Signature is DC lakkot használtam mivel egy rétegben is tökéletes a fedése és gyorsan szárad, erre ragasztottam az ebay-es díszítőszalagokat, rákentem a Moyra Sand Effect kollekciójából az arany színű homoklakkot (No. 852), száradás előtt gyorsan lehúztam a felragasztott díszítőszalagokat és megvártam amíg megszárad. Gyors és látványos, csak úgy szikráznak a körmeim ebben a napsütötte időben. :)

Nézzétek meg a többiek munkáját is! 


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6411811349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bokorbogi93 (Bogi kuckója) 2014.06.22. 18:35:36

Ez nagyon de nagyon vad! *-*

Njoythestyle Reni 2014.06.22. 19:13:24

Itt is tátva maradt a szám, mert ezen manikűr láttán nem a gyorsaság szó jutott az eszembe :)
Pusza: Reni

Lucus 2014.06.22. 20:39:14

Nagyon jó lett :) Nekem ez jó sokáig tartana szerintem :D

M. 2014.06.22. 20:48:02

Nagyon szép lett. :)

zizitim 2014.06.22. 20:58:01

gyönyörű, de nekem ez biztos nem negyed óra lenne :D

Eszti 2014.06.22. 22:08:03

itt is a minta nehézségétől függ, ha csak összevissza ragasztgatod a szalagot úgy is látványos és még ennél is gyorsabb :)

dyna 2014.06.22. 23:00:22

köszi Eszti, ez egy olyan díszítés, ami még talán nekem is menne és mégis extra. :D
mutatós, guszta és a homok miatt még gyorsan is elkészül (persze ha életemben először rászánom magam ilyen ragasztgatásra, tuti, h órákig helyezgetem majd, de ez részletkérdés és idővel biztos ügyesednék én is) :)

You You 2014.06.23. 08:19:26

Nagyon jól néz ki. :)

Manna (mannakörmök) 2014.06.23. 22:53:41

nagyon szép. :)

Miss Sziszi 2014.06.24. 13:38:22

nagyon szép és igényes lett :) Noha ez nekem eléggé pepecselős munka egy rohanós manihoz ,de nagyon tetszik :)

http://misssziszi.blogspot.hu/
süti beállítások módosítása