Bourjois Healthy Mix pirosító

2014. június 28. - BeautyCat

Sokat lógok krémmánián és legutóbb amikor a Bourjois pirosítók oldalára kerültem megfogadtam, hogy a legközelebbi vásárlásom/rendelésem alkalmával legalább egy ilyen pirosítót fogok venni. Szerencsére az ilyen dolgokat nem felejtem el, így már egy ideje a Healthy Mix árnyalat a hű társam és tökéletesen megértem, hogy miért 5 csillagos a termék krémmánián 271 (!) vélemény után. Nem hangzik rosszul, igaz?

A leírása szerint:
"Lágy, bársonyos, gyöngyházfényű tökéletes színű arcpirosító. Textúrája könnyű és finom. Egyetlen ecsetvonással érezhetővé válik a rózsa illatú púder ellenállhatatlan aromája."

A csomagolása egy kis kerek tükrös kompakt, ami többnyire megegyezik a pirosító színével. Szeretem az ilyen csomagolásokat, egyből tudom, hogy miért nyúlok, nem kell nyitogatnom és kitalálni a sok egyforma csomagolás közül, hogy vajon ez melyik árnyalat. Elég strapabírónak tűnik, bár nem csapkodtam a földhöz, de jó ideje lakik a táskámban és az ég világon semmi baja sem történt. Mágneszáras, ami szerintem elég jól tart, nem félek attól, hogy kinyílna a táskában/neszeszerben.  2,5 gramm a kiszerelése és a sminklegenda szerint ez 1600 használatra elég, ezt sem megerősíteni sem megcáfolni nem tudom. :)


Az első dolog amit kinyitás utáni pillanatban érzek az az illata. Erős rózsás illata van, ami egyáltalán nem zavaró, sőt, kifejezetten szeretem ezt benne! Mivel égetett pirosítóról van szó, így előre sejthető, hogy elég kemény a textúrája, viszont legalább egyáltalán nem porzik. Ennek egy hátulütője, hogy nem tudom az összes ecsetemmel használni, mindenképp egy tömött ecsetet kell használni hozzá. Ahogy a kommentek között olvastam, többen is megtartották a csomagolásban található ecsetet, amivel tökéletesen használható, amikor nem volt nálam ecset én is simán használtam és teljesen jól működik.
Előfordulhat, hogy egy idő után megkeményedik a teteje, ilyenkor ha egy picit megkaparjátok a tetejét akkor pontosan olyan lesz mint új korában.

Maga a pirosító jól pigmentált, matt, barackos-korallos árnyalat ami szerintem kifejezetten jól mutat az elég világos bőrömön (és annyira univerzális árnyalat, hogy a sötétebb bőröm is ugyanilyen jól áll). Friss és természetes színt kölcsönöz az arcnak és úgy vettem észre, hogy elég tartós, még ebben a melegen is bírja a 6-8 órát. A sajátomat 2500 forintért rendeltem az iparfüméria webáruházból, de a Bourjois állvánnyal rendelkező drogériákban is megvehetitek kb. 3000 forintért.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2511811341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mea (Nail Polish Maniac Blog) 2014.06.29. 10:27:08

Nagyon szép színe van a panben :)

Lucus 2014.06.29. 22:40:15

Gyönyörű a színe :) Szeretek az iparfümériától rendelni, mert tök jó akciókat lehet kifogni :)

Zsuzsi 2014.07.19. 00:26:11

Ó, nagyon szeretem ezeket a kis aranyoskákat :) Nekem nagyon strapabíró a csomagolása, mert egyszer rálépett a bátyám (!), és nem lett baja tőle (a táskám a földön volt, benne a pirosító, a bátyám a táskára lépett véletlenül rá) Nagyon jó kis pirosítók (én is odavagyok az illatukért). Van még a Bourjoistól egy Twist Up The Volume szempillaspirálom ami szintén nagyon jól teljesít. Lehet (biztos!) veszek még pár dolgot tőlük... Most egy Healthy Mix Radiance Reveal Alapozóra kuporgatok :)) Jó volt a poszt, úgy veszem észre, hogy szinte már kötelező egy Beuty-bloggernek írni róluk :D Én is sokat lógok a Krémmánián ;)
süti beállítások módosítása