Nail Club: Fesztivál

2014. augusztus 04. - BeautyCat

Itt a fesztiválszezon, így a mostani témánkban megmutatjuk, hogy mi milyen fesztiválozós körmöket álmodtunk meg magunknak! :) 
A nagy átlaggal ellentétben valamiért nem éreztem kötelezőnek a neon vagy bármilyen harsány szín használatát, de mégis valami látványosabb alaplakkot szerettem volna. Így nyúltam az OPI My Signature is DC lakk után, ami vonzza a tekintetet, strapabíró és a szerelmünk azóta is töretlen, nem tudom letenni. Nem akartam csak egy sima alaplakknál megállni, már csak praktikusság szempontjából sem, gondolkoztam valamilyen fedőlakkon amivel az egészet még tartósabbá tehetem, hiszen fesztiválozni nem egy napra ugrik be az ember. Ekkor jött a képbe a flormar icy top fedőlakkja, ahol a fekete/fehér pöttyök és fehér szálacskák egy kis csavart adnak a manikűrnek.



Amiket használtam:


Nézzétek meg a többiek munkáit is:

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9411811329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elíz 2014.08.11. 21:56:46

Jól néz ki :)
süti beállítások módosítása