Nail Club: Szülinap

2014. december 21. - BeautyCat

Ismét Nail Club szülinap! Idén már én is a csapattal ünnepelhetek. :)
Ebből az alkalomból egymás stílusára jellemző manikűrt alkottunk, ahol nem egy konkrét manikűrt másolunk le, hanem csak a másik stílusában alkotjuk meg a saját manikűrünket. Nekem Marcsi volt az inspirációm, aki többségében (én így vettem észre) csillűmos manikűröket készít, de minimum feldob valamit egy kis csillámmal. Így, mivel arany vasárnap van, adta magát egy ünnepibb témájú és Marcsis stílusú köröm.. :)
Alaplakknak a China Glaze Bat My Eyes lakkját használtam, a gyűrűsujjamon pedig megbolondítottam egy kis arany mikroglitterrel.




Elnézést az életlen képekért, sajnos így, hogy nincs elég napfény és nem is tudok napközben fotózni elég nehézkes visszaadni, hogy milyen szépen csillog a mikroglitter.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1711811295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2014.12.22. 00:21:06

Szép lett. :)
süti beállítások módosítása