Nyerj egy komplett szemüveget! - Opti24 internetes szemüvegrendelés

2015. február 11. - BeautyCat


Sajnos decemberben sikerült eltörnöm az olvasószemüvegem, ezért nagyon megörültem, amikor az Opti24 megkeresett, és felajánlottak számomra egy általam választott darabot. Nem először rendelek szemüveget az internetről, a korábbi olvasószemüvegem is egy online akció keretében került hozzám – így most sem idegenkedtem az internetes szemüvegvásárlástól. Az oldalukon nagyon széles a választék, és kedvező áron, 19.900 forint körül kaphatóak a szemüvegkeretek. Mivel most kimondottan egy szolid olvasószemüveget szerettem volna így kicsit sajnálkozva mondtam le a feltűnőbb keretekről, de ami késik, nem múlik, tervben van a divat szemüveg beszerzése is! :)

Az oldalon találtok szemüvegeket távollátáshoz, olvasáshoz, sportoláshoz és dioptriás napszemüvegeket is. A rendelés nagyon egyszerű volt, az internetes vásárlásnál sokat segít, hogy a kereteket felpróbálhatjuk arcokra, vagy akár a saját képünket is feltölthetjük ehhez, ez szerintem nagyon megkönnyíti a választást. Ahogy észrevettem az oldalon található képek nagyon élethűek, tehát a keretek pontosan úgy fognak kinézni, mint ahogy a képeken, nem lesz kellemetlen meglepetés a csomag felbontása után. A szemüvegek összes paramétere pontosan fel van tüntetve, így ha tudjuk a saját adatainkat (dioptria, pupillatávolság stb.) akkor az interneten sem lesz nehezebb szemüveget találni, mint a boltokban, plusz akár egy korábbi darabbal is könnyen összehasonlíthatjuk. Sok típusnál még külön a keret színe is választható, az általam választott szemüvegnél még a lencse formáját is kiválaszthattam. Az én „keretem” itt találjátok.




A rendelés nagyon gyorsan ment, minden érthetően és átláthatóan le van írva az oldalon, a vevőszolgálattal külön elégedett vagyok: több e-mailt is kaptam a rendelés státuszáról és a kézbesítés várható időpontjáról (GLS futár). A rendelés közben a pupillatávolságot az oldalon beállított alapértéken hagytam és a gyártás előtt még külön e-mailben megkérdezték, hogy megfelelő-e az adat, vagy utólag módosítsanak rajta (mivel a pupillatávolságot otthon egy vonalzóval is könnyen le lehet mérni). Tehát abszolút nagy odafigyeléssel kezelik a vásárlókat, szerintem nincs olyan ember aki ezt ne értékelné. :)

A rendeléstől számított kb. 2héten készült el a szemüveg és a nagy karácsony előtti csomagáradatban is zökkenőmentes, gyors volt a szállítás. A megrendelt szemüvegekre 30 napos visszavásárlási garancia van, így ha nem sikerült jól választanunk, akkor sem kell aggódni.

Van egy igazán jó hírem is, az Opti24 online optika felajánlásával valaki egy 25000 forint értékű utalvánnyal lesz gazdagabb, ami egy komplett szemüveg (vagy akár dioptriás napszemüveg) ára. Emellett minden jelentkező kap egy 2000 forint értékű vásárlási utalványt is. Ahhoz, hogy részt vehess a játékban, nem kell mást tenned, mint a lenti képre kattintani, kitölteni a jelentkezési űrlapot, és máris esélyed van, hogy tied legyen álmaid szemüvege, teljesen ingyen. A játék március 4. éjfélig tart, a nyertest itt és e-mailben értesítem. Sok szerencsét! :)





A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1811811273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása