The Body Shop Drops Of Youth éjszakai bőrfeszesítő arcmaszk

2015. április 03. - BeautyCat
A képeket a Pinky Polish oldaláról köcsönöztem
Egyszerűen nem tudom mással kezdeni, az első dolog ami eszembe jut a termékkel kapcsolatban, hogy iszonyú furcsa az állaga. Amikor először lecsavartam a tégely tetejét és a spatulával óvatosan bele akartam nyúlni, egyszerűen "visszarúgta" a spatulát a krém, én meg csak pislogtam, hogy ezt hogyan fogom az arcomra varázsolni. Az állagát leginkább a pudinghoz tudnám hasonlítani, kocsonyásan rázkódik és lötyög. A mellékelt spatulával kikanalazok belőle egy kis gombócot (tényleg kicsit!), majd a zselét a tenyerembe teszem és hagyom, hogy a bőr melegétől felolvadjon, ilyenkor már egészen krém állagú lesz a dolog és ekkor kezdem el csak belemasszírozni az arcbőrömbe. 

Volt már dolgom éjszakai maszkokkal, így számítottam rá, hogy egy lassan beszívódó cuccról van szó, felkenés után egy vékony filmréteg marad a bőrön, ami elég ragacsos tapintású. Elalvás előtt kb fél órával szoktam használni, ennyi idő alatt a nagyját felszívja a bőröm és nem kenem az egészet a párnámra, de tényleg figyelni kell a vékony felvitelre, különben egész éjszaka egy ragaccsal a fejünkön (és párnánkon) alszunk. 2-3 alkalom kellet hozzá, hogy kitapasztaljam, azóta egyáltalán nem zavar ez a furi ragacsosság és a végeredményért nagyon megéri. Érdemes az esti arcápolási rutin után felkenni, mivel az arcápolás során használt krémnek is segít a mélyebb rétegekbe való bejutáshoz.


Reggelre maradéktalanul beszippantotta a bőröm és a reggeli ébresztő arcmosásom után én magam is meglepődtem, hogy milyen puha és sima a bőröm. Eddig is használtam különböző (éjszakai) arcápoló termékeket, de talán most volt az első alkalom, hogy ilyen szembetűnő volt a változás, egészséges, nincsenek száraz foltok és legfőképpen nagyon jól hidratált.

A maszk titka a havasi gyopár őssejtekben rejlik. Ez a kis növényke természetes körülmények között az Alpokban, nagyon zord körülmények között él és mivel egy szigorúan védett növényről van szó, ezért az őssejteket egy botanikus kert növényeiből vonja ki a cég fenntartható módon. A maszk kiszerelése 90ml-es, ez szerintem rendszeres használat mellett minimum 2-3 hónapra is elég, az ára pedig 8950 forint.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7911811245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása