Avon új parfümök és hangolódás a karácsonyra fürdőtermékekkel

2015. november 28. - BeautyCat
Kicsit csalóka az "új illatok" megnevezés a címben, hiszen az AVON Attraction For Her már több. mint 2 hónapja boldogít. Bizony ebből a parfümből is van férfi és női illatvariáns is, az üvegeik is tökéletesen összepasszolnak, az egész koncepció a vonzalomra épül.

"A körülötted lévő világ megszűnik. Semmi más nem számít, csak Ti ketten. Egy láthatatlan erő tart össze Titeket. Tagadhatatlan és mágneses vonzalom. Ez maga a csábítás. Úgy terveztük meg ezt a parfümöt, hogy még közelebb hozzon Téged és a kiszemelt férfit. A csábító szeder, a férfi kölniben szintén a szívjegyben található, mágnesesen vonzó pézsma és a vaníliával megbolondított ámbra tartós illata ellenállhatatlanná tesz."

fotó: just-nice-things.co.uk

Érdekes, a fás illatokért eddig úgy gondoltam, hogy nem vagyok oda, de amint megillatoltam a parfümöt az Avon blogger napján kb szerelembe estem. Fás-gyümölcsös illatkategóriába tartozik (a női parfüm), talán a gyümölcsök kicsit finomítják és ezért tetszik, ezt még én sem tudom megmondani, csak azt, hogy miutén megkaptam, egy teljes hónapig nem nyúltam más illat után, pedig ez egyáltalán nem jellemző. Főbb illatjegyei a fekete szeder, pézsma és ámbra, tökéletesen működnek együtt. Le a kalappal a tartóssága előtt, nagyon jól bírja. Határozottan ajánlom, hogy szimatoljátok meg!


Bevallom, a Christian Lacroix Bijou for Her parfümnél a híres francia tervező nevét olvasva nem is jutottam tovább, köd borult az agyamra és bevízionáltam egy finom-nőies illatot, a termék leírása nélkül. Persze amikor kitisztult a kép tovább olvastam és mivel tetszett a leírása nálam landolt. A parfüm az orientális-gourmand illatkategóriába tartozik, ez számomra elég veszélyes terep, az erősen fűszeres illatokat csak rövid ideig és szélsőségesen hideg időjárásban kívánom meg, máskor fullasztónak érzem a bőrömön. Szerencsére ennél az illatnál nem estek túlzásba a fűszerekkel, a vanília édességét a mandarin jól ellensúlyozza, bár így is túlnyomóan édesre sikerült. A tartóssága szintén nagyon jó, a mostani hideg időjárásban jól esik az illatába burkolózni.


Az Avon Senses Winter Dreamland hidratáló tusfürdőjét fogyasztom gőzerővel, van egy olyam megérzésem, hogy rajtam kívül az egész család rákapott. A pirosló málna és a fűszeres alma illata igazi téli hangulatot teremt és kényezteti érzékeinket a zuhany alatt, miközben a hidratáló összetevők gondosan ápolják bőrünket. Elképesztő kellemes az illata, egyszerűen imádom a karácsonyi tusfürdőket, ebben a hideg időszakban melengetik az ember lelkét. Külön plusz pont amiért hidratáló testápolók, így nem húzódik a bőröm akkor sem ha forró zuhany alatt használom. Azt mondtam már, hogy isteni az illata?


Ki tud ellenállni az Avon Spa Ritual csokoládés fürdőelixírjének ezt a képet meglátva? Hát én nem, ahogy rápillantok szinte érzem a krémes csoki ízés és illatát és igazán veszélyes játék ám ez, mivel a fürdőelixírnek elképsztően jó illata van. Konkrétan olyan mintha csokoládéval kenném be magam, de tényleg. Semmi műanyag, gejl illat, viszont olyan édesség sóvárgás lesz újjá rajtam a használata után..
Tehát a fürdőelixír lényege, hogy kifejezetten tápláló. Extra hidratálást nyújt és ezt még úgy is érzem, hogy jelenleg kád hiányában zuhanyzáshoz használom. Mondanom sem kell így is tökéletesen beválik, elöni a lakást a fincsi csoki illat, egyszerűen zseniális. Annyira meggyőző az illata, hogy a gyerekeknél külön figyeljünk, még nekem is nehezemre esik nem megkóstolni! 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr9211811021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása