AVON újdonságok

2015. december 28. - BeautyCat

A design ismerős lehet, tudom kicsit elkéstem vele, de karácsonyi pihenés volt, majdnem teljes social media megvonással. A képen látható mainkár elkészítéséhez az AVON Magic effects kozmikusan csillogó körömlakkjait használtam Aurora és Eclipse árnyalatban. Külön említést érdemel, hogy eza két árnyalat amit próbáltam már egy közepesen vastag réteggel is tökéletesen fed, gyorsan szárad, így örömmel használtam. Az elkészítése elképesztően egyszerű, a pshiiit.com oldalon van róla egy szuper step-by-step, beszúrom nektek ide is:


Én sem tudtam ellenállni az idei cuki duónak, végül hozzám is megérkezett a Mr Frosty és Mrs Frosty páros! A csomagolás nagyon édes, karácsonyi hangulatot áraszés fűszeres almás illetve áfonyás, narancsos illatuknak köszönhetően élménnyel telivé varázsolnak minden fürdést. Kifejezetten krémes habjuk van, magamat ismerve még jóval a tél vége előtt elhasználom őket, hidegben egyszerűen megőrülök a fűszeres-édes illatokért.





Tudtam, hogy a karácsonyi időszakban lesz pár nap amit pihenéssel töltök, kellemes társam volt ebben a Luxuriously Refining szett, amiben egy éjszakai krém, egy szemkörnyékápoló gél és egy lehúzható arcmaszk van. Igazi SPA élményt nyúltó revitalizáló pihenés, nagyon jól esett. Az éjszakai arckrém használat után egy ideig ragacsos érzést hagy a bőrön, de ez igazából éjszakai krémek esetében nem hat meg, nappalra viszont így nem a legjobb választás. A szemkörnyékápolót kenegetem serényen, bár ilyen rövid idő alatt még nem lehet látni szembetűnő változást, de a zselés állaga kellemes és felüdíti a szemkörnyékemet. Természetesen már a maszkot is kipróbáltam, a különösen erős vonzalmam a kenhető és fátyolmaszkok iránt mit sem csillapodik, így minden másnap használok valamit, de ennél nem tapasztaltam a "hűha" hatást.

Picit kilóg a sorból, hiszen a Perfectly Purifying testápoló balzsam totálisan az ellentéte az édes fűszeres karácsonyi illatoknak. A holt-tengeri ásványos termékeknek van egy jellegzetes illata, ami nem éppen köthető a karácsonnyal, viszont szimplán szeretem. Balzsam és testvaj állagban is kapható a termék, értelemszerűen a testvaj egy nehezebb krém ami nagyon száraz bőrhöz lett kitalálva, a balzsam ennél kevesebb hidratálást nyújt. A Ennél a testápoló balzsamnál kifejezetten nagy szerepet kapott a csomagolás, iszonyú jó ez a csatos üveg, így ha elfogyasztottam belőle a testápolót tárolásra is tökéletesen alkalmas! :)


Ez az Avon Anew Clinical Hydra Recovery hidratáló éjszakai arcmaszk felkeltette az érdeklődésem, mivel hialuronsav tartalmú és shea vaj szemcsék találhatóak a gél-krémben (a hosszú nevét igazi kihívás megjegyezni). Illat- és parabénmentes termék, ez igazán dicséretes, így érzékeny bőrön is használható. Az éjszakai maszkoknak annyi lenne az értelme, hogy másnap reggelre kipihentebbnek tűnik a bőrünk és már néhány használat után segít halványítani az apróbb ráncokat, a bőrszárazság okozta külső jelekben javulás mutatkozik. Ez az extra lépés simán beépíthető a bőrápolási rutinba, nem is igényel napi rendszerességű használatot, elég ha heti 3 alkalommal használjuk. Extra száraz bőr esetén az éjszakai hidratáló alá is használhatjuk az intenzív hidratálás érdekében.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8611811005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása