Neogence C-vitaminos revitalizáló és folthalványító szérum

2016. február 22. - BeautyCat

Bátran kijelenthetem, hogy ősztől mostanáig lelkiismeretesen nyomtam a folthalványítást és a hámlasztást. Sajnos télen annyira beteg lettem, hogy egy antibiotikum kúrát kellett tartanom, amit a bőröm is igazán megsínylett, mostanra talán kezd ismét normalizálódni az állapota. A kúra alatt/után kipirosodott, száraz/hámló területek jelentek meg rajta és mellé még pár pattanás is kijött rajtam. November vége-december elején kezdtem el használni a Neogence C-vitaminos revitalizáló folthalványító szérumot, szerintem még legalább az egyharmada meg van, ez csak saccolt mennyiség, mivel a C-vitamin fényérzékeny anyag, így a csomagolása nem átlátszó.

Mit is tud még a C-vitamin?
Szuper antioxidáns, fokozza a kollagéntermelést (ránctalanító hatása van), remek folt- és heghalványító, szabadgyök-semlegesítő.


Maga a szérum egy nagyon könnyű textúrájú gél-krém, átlátszó-opálos színű. Könnyen és gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet. A pattanások utáni foltok a kémiai hámlasztókkal és ezzel a krémmel észrevehetően gyorsabban tűnnek el, illetve a korábbi pirosas foltokat is nagyon szépen elhalványította/eltüntette. Azon a 2 darab májfoltomon amit összeszedtem némi halványulást vettem észre, ez nem a leggyorsabb folyamat de szuperül használ arra is. Szerencsére nem mitesszer képző, semmi problémát nem okozott a bőrömön, sőt nagyon megszerettem.


Fontos: ez egy szérum, akkor is kell utána hidratálni ha vegyes/zsíros a bőröd. Csak jót teszel magaddal az arcápoló termékek rétegezésével, a távol-keleti nők sem a genetikának és egyéb mítoszoknak köszönhetik a kortalanságot és a szép bőrt, hanem annak, hogy nagyon odafigyelnek a bőrápolásra (az arcápolási rutinjuk 10 lépéses - ez közel 1 óra).

 


Élettel telíti meg a bőrömet és folthalványítás mellett különösen jót tesz a vegyes, problémás bőrrel is. A C-vitaminos termékeket már korábban is nagyon szerette a bőröm, ennél sem volt másként. Plusz szuper benne, hogy a vegyes bőrömet kordában tartja, nem fénylik annyira a nap folyamán, még fényvédővel sem. Nem szárít, egyszerűen nem lesz olyan hamar fényes a T-zónám amikor használom a szérumot. Szóval problémás, vegyes bőrre határozottan szuper választás. Gyorsabban múlnak a pattanások nyomai, élettel tölti fel a bőrt és normalizálja a faggyútermelést is. A szérumot a SzépségCenter webáruházban tudjátok megvásárolni.

ÖSSZETEVŐK (INCI)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1411810969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása