A blog új "ruhája"

2016. november 05. - BeautyCat

beautycat_logo2.png

Végre eljutottunk ide is! Kérlek nézzétek el nekem, hogy ennyi ideig tartott a névváltás hiszen az ötlet lassan 2 éve motoszkált a fejemben..egy éve történt az elhatározás..és már készen is van! Vagyis csak lenne, de a kedvenc facebook ügyfélszolgálatosaim egyenlőre annyira megszerették a facebook oldalam nevét, hogy nehezükre esik elengedni, de majd belátják, hogy úgysem hagyom őket békén addig, amíg széles nagy mosollyal, kedvesen elfogadják az oldalam névváltoztatását.

Amikor elkezdtem blogolni még nem tisztult le bennem, hogy pontosan miről is szeretnék írni, így a névválasztás sem volt egyszerű eset. Bevallom sokat gondolkoztam a blog nevén, de valahogy névadásban finoman szólva is félelmetesen rossz vagyok, minden esetben megszenvedek vele. Egy szó mint száz, az elmúlt években a blog neve nem fedte a tartalmat, ezt tudtam én is, ti is jeleztétek, ki finomabban, ki kevésbé, de a lényeget mind tudtuk, igencsak ideje volt változtatni. Most a névváltozással együtt át is költözött a blog, így aki a makeuponabudget.hu -t pötyögi be a keresőbe, ne lepődjön meg, automatikusan ide lesz átirányítva.

Aki egy kicsit is ismer nem fog meglepődni a névválasztáson. Egyszerű nevet szerettem volna, amit könnyű megjegyezni, nem határol be túlzottan és passzol az elképzeléseimhez a bloggal kapcsolatban így született meg a Beauty Cat (innen is puszi a főnökömnek akinek a fejéből kipattant ez a név!). Az, hogy sikerült egy kis cicás vonalat becsempészni az egészbe teljesen feldob, minden őrült macskás nő álma.. :)

Mivel mindenhol megváltozott/változik a blog neve, így innentől ezek az új elérhetőségeim:

http://beautycat.blog.hu/
hellobeautycat@gmail.com
https://www.facebook.com/beautycatblog/
https://www.instagram.com/beautycatblog/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4411933295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása