Fényvédelem, önbarnítás és egyéb finomságok

2017. július 10. - BeautyCat

la-roche-posay-anthelios-hansaplast-sebtapasz1.png

Minden nyáron szenvedek a fényvédelemmel, örült meleg van és nehezen tolerálom ha bármi van a bőrömön, ha nehéz és ragacsos érzetű, akkor 5 percnél tovább nem viselem el. Minden évben újabb és újabb fényvédők között válogatok (arcra és testre is) mert van pár amit szeretek, de sajnos a 100%ig tökéletes fényvédőt még nem találtam meg. Idén arcra a korábban bemutatott Eucerin, testre a La Roche-Posay Anthelios fényvédőjét használom, szerencsére leégni csak a lábfejemen sikerült és az érzékeny bőröm is jól tolerálja ezeket a fényvédőket. A napozás utáni termékek nagy híve vagyok, legyen az napozás vagy véletle leégés, de rengeteget tudnak javítani a kínzó érzeten, behűtve kenem fel őket a bőrre. Brutális, de hatásos. A www.ovjaboret.hu oldalon minden hasznos infprmációt megtaláltok a fényvédelemről!

Rendszeresen megvágom magam papírlapokkal, ez borzasztó szuperképességeim egyike. Idén legalább a Hansaplast sebtapaszaim menők hozzá, a dinnyés/ananászos/flamingós darabokból ha lenne külön doboz gyanúsan az emberek nagy része azzal tapasztgatná magát. Mint sebtapasz teljesen jól működnek, tartósak, nem marad utána ragacs réteg.

cien-onbarnito-biobaza-onbarnito.png

Amellett, hogy kínosan ügyelek a fényvédelemre, amennyire tehetem elkerülöm a napot. Nem vagyok vámpír, egyszerűen nem szeretem ha melegem van és a bőrömet tűző nap érzése számomra ritka esetekben tolerálható. Ennek ellenére próbálom elfedni a valóságot, miszerint fehérebb vagyok a falnál, így önbarnítók kisebb hada található meg a szekrényemben. Kezdetben bemelegítésként önbarnítós testápolóval indítottam, de mostanra már pörög az önbarnítózás is, több-kevesebb sikerrel. A Cien önbarnító újdonságairól krémmánián olvastam, nem is volt egyszerű őket beszerezni. A krém állagúval a szokásos foltokat produkáltam, de a spray NAGYON bejön. Könnyen eloszlatom, egyáltalán nem csíkos az eredmény, és nincs a jellegzetes retkes boka/térd kinézete sem.

A Biobaza önbarnítójával szép egységes színt kapott a lábszáram, de itt is problémás volt a boka és a térd környéke, axtra adag hidratálót fogok legközelebb használni előtte. A Biobaza fényvédős ajakápoló pedig hatalmas kedvencem lett, kókuszos-ananászos-pina colada illatú, kellemesen hidratál és védi az ajkakat. A brutális melegben (35körül) már vigyázni kell felkenésnél, puhul az állaga, sajnos az ajakápoló is hasonlóan viseli az extrém meleg időjárást mint én.

A nyár felfedezettje nálam a Remington Reveal testkeféje, amit szárazon és nedvesen is lehet használni. Tusolásnál a nedves testkefe felér egy jóféle bőrradírral, szárazon pedig felpezsdíti a bőrt, pár hetes használat után már zongorázni lehet a különbséget. Egy töltéssel sokáig bírja, szuperül néz ki, praktikus, sokkal egészségesebb és simább a bőröm és nem mellékesen az önbarnító használata előtt kötelezővé tenném a használatát.

turbo-dieta-yves-rocher-tusfurdo.png

Belevágtam a Turbó Diéta programba is amiről hideget-meleget egyaránt lehet hallani. Nekem a 14 napos program alatt már beindult a fogyás, de összetetten vágtam bele (nem csak a turbó diéta programot csináltam) így a fogyás nem csak ennek köszönhető. Az általam próbált 3 turmix íze teljesen rendben van, a kedvencem a cappucino lett, második a csoki, majd az eper. Könnyen oldódik, nincs furcsa darabos, poros érzete és kellemetlen mellékíze sem, teljesen rendben van. Az oldalukon rengeteg segítséget és részletes leírást találtok a programokról. Hatásos? Nekem az volt. Kitartás kell hozzá, mindenképpen alaposan olvassátok végig a programokat és ez alapján döntsetek, minden infot megtaláltok a www.turbodieta.hu oldalon. 
+ Már glutén- és laktózmentes változatban is kapható, gy ha ezekre érzékeny vagy akkor is bátran fogyaszthatod.

Az Yves Rocher környezettudatos tusfürdőit azóta is lelkesen használom. Az elgondolás és a kivitelezés is tetszik, a tusfürdők koncentrátumok, így sokkal kevesebb (1 csepp) elég a zuhanyzáshoz. Kisebb a felhasznált flakon, kiürülés után kevesebb a hulladék és ha belegondolunk, hogy mennyivel könnyebb szállítani, raktározni stb. már az is klasszisokkal hozzájárul a természet védelméhez. Minden egyes eladott tusfürdő koncentrátum után elültetnek egy fát a világ valamely pontján.

 

Jól látjátok, a facebook oldalon nyereményjáték megy, kattints a képre, hogy megnyerhesd az ajándékcsomagot!

fesztival_nyeremeny.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1812652335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása