Ezeket az újdonságokat használtam mostanában (Stylebest rendelés vélemény)

2017. augusztus 28. - BeautyCat

screenshot_23.png

Talán már tudjátok rólam, hogy évek óta rendszeresen rendelek külföldről mindenfélét, legyen az háztartási eszköz, lifestyle, dekor, kütyü, egyszerűen bármi ami megtetszik. Azoknak az embereknek a táborát erősítem akik SOKKAL jobban szeretnek online vásárolni, itt nincs tömeg, sorbanállás, meg úgy eleve az egészet jobban preferálom. 

A Gearbest oldalról is többször rendeltem és amikor megérkezett az értesítő, hogy nézzem meg az új, Stylebest nevű oldalukat valahogy elcsábultam, pedig a hírlevelek általában a megnyitásig sem jutnak el nálam. Valószínűleg a Gearbesten történt rendelések jó élményének alapján jobban megbízok ebben az oldalban, mint rengeteg hasonló online ruhákat áruló (külföldi) webshopokban, épp ezért az első rendelésem már útban is van felém.

Bevallom, eddig még csak a H&M és a Bonprixnél mertem online ruhát rendelni, szóval ez nekem is új terep, míg a korábbi boltonál ismerem a méretezést, addig itt tényleg csak a mérettáblázatra támaszkodhatok.

A választék hatalmas, a minőségről pedig mindenképp itt updatelni fogok amint megérkezik a csomagom

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr10012784496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása