e.l.f. tesztek

2010. december 27. - BeautyCat
..gondolom már lassan elegetek van a Black Friday alkalmával karácsonyra kapott paletták tesztjeiből, de azért gyorsan beszúrok róla két képet és utána már a többi termék tesztjével foglalkozom!


a Party nevezetű palettát kaptam ajándékba a rendelésem mellé, szerintem kifejezetten szép színek vannak benne


egy szín kivételével szerintem mindegyik kellően pigmentált

csináltam egy sminket is vele, erről csak egy képet szúrok be mert nem is tetszett igazán meg mert nemrég csinált más is hasonló sminket 


A többi e.l.f termékről is nagyon jó a véleményem, pár örökre szóló barátságot is kötöttem! :D Amit azóta is imádok az e.l.f eyelid primer, 1,50 font és nagyon-nagyon jó! 8 órán át meg sem moccant a karácsonyi sminkem pedig ez azért nem jellemző. Az under eye concealer és highlighter kellemes csalódás volt, nem fűztem hozzá nagy reményeket, mivel nekem mindig minden megül a szem alatti karikáimban de ez nem. A korrektor ceruzáért odáig vagyok és az egcset a végén olyan jó, hogy ez a ceruza mindig velem van. Amire a legjobban kíváncsi voltam az eye primer $ liner sealer kombója volt. Jókis primer de nekem a tubusos jobban bejött és a csodatus a végén minden szemhéjfestékből gyönyörű szép tust varázsol, az a lila tusvonal az elf karácsonyi party palettájának lila színéből készült. Ilyen tus amivel bármilyen színt előcsalogathatok és mellé egy primer 3,50 fontért? Kötelező! Lemosásnál még az is feltűnt, hogy tartós, alig sikerült levakarnom a kezemről..




A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3311811995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2010.12.28. 09:35:18

Ez nagyon jól hangzik, remélem lesz még ilyen akció, mint a Black Friday:) Zsu
süti beállítások módosítása