teszt: catrice gel eyeliner

2011. április 30. - BeautyCat
Még az Europeum megnyitóján landoltak a kosaramban ezek a tusok, már nagyon szükségem (?) volt új zselés tusra, a régi nem nagyon szuperált. Mivel a barna essence zselés tusról több helyen is olvastam, hogy nem is tűnik barnának, így inkább a catrice tusokkal próbálkoztam. Ezek 1200 forint körül voltak.







már használatban

b: black jack with jack black j: it's mambo nr. 2

A fekete matt a barna gyönyörű metál finisű, nekem nagyon tetszik. 4 grammnyi tus van benne, csak összehasonlításképp; 2,3 gramm van az essence denim wanted tusokban. Rajtam kifejezetten tartósnak bizonyult, pedig szinte az összes tus szeret elmászkálni a szemhéjamról..viszont ezekre is igaz, hogy rendkívül krémesek, alig kell belenyúlni és már bőven elég van az ecseten. Persze nekem sikerült elsőre széttrutyizni, de nem is én lennék ha nem így lett volna. A vizet jól bírják, már csak arra leszek kíváncsi, hogy a nyarat mennyire bírják. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr211811827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucaaa 2011.04.30. 10:07:16

Szia! Vízálló ez a tus? Vagy legalábbis az van ráírva?:) Nekem is kéne nyárra egy extra tartós tus.:)

Évi 2011.04.30. 10:19:12

Én azt néztem, h puha ez tus, de nem olyan "bénán" puha, mint az Essence tusa, hanem valahogy kedvezőbb az ecsetbemártáshoz az állaga.

evil-she-devil 2011.04.30. 11:31:00

@Jucaaa: tudtam, hogy kifelejtettem valamit! :D nincs ráírva, hogy vízálló lenne, de a kézfejemre húzott tusvonalakat nem tudtam lemosni vízzel még erős dörzsöléssel sem. a barna talán egy icipicit (alig) megkopott de a fekete meg sem moccant. simán vízállónak mondanám

@Évi: nem próbáltam az essence tust, de nekem nincs is bajom ezzel a puhasággal, mindössze fura volt, nem szoktam eddig hozzá.

Jucaaa 2011.04.30. 16:33:02

Köszi!:)

Viccu 2011.05.02. 02:29:34

egy aprócska kérdés, én alulra is szoktam használni tust, viszont a nap végére olyan szépen széjjel csúszik hogy "öröm" korrigálni *a suli tükörben* hogy vajon alul is tartós maradna-e ha vennék. óó igen és hogy hol tudnám beszerezni *-*.

evil-she-devil 2011.05.02. 11:14:52

alul nekem is szétmászkál mert könnyezős vagyok,akárhogy is próbálom tartósabbá tenni. Müllerben és catrice állvánnyal rendelkező Rossmannokban tudod megvenni :)

Viccu 2011.05.02. 12:47:35

én is az vagyok sajna TT, köszönöm szépen, na ha eljutok akkor mindenképpen szerzek be x3

Anna 2011.05.02. 17:13:50

hello!
én szoktam egy kicsi, de tényleg csak kevés artdeco bázist az alsó szemhéjamra is felvinni, és azzal eddig még nem csúszott el, mondjuk csak porhoz használtam, amikor kb a szemem külső harmadába húztam vonalat ecsettel.
süti beállítások módosítása