TAG, amiket Ti kérdeztetek

2011. július 14. - BeautyCat


× Milyen a revlon primer?
Teljesen jó, egy ezresért szerintem megérte. Egyedül melegben nem bír a szemhéjamon maradni, de ugye az én szemhéjam elég nehéz dió..

Katt, ha érdekel a többi kérdés és válasz is :)

× Milyen egyetemen tanulsz?
Kodolányi János Főiskolán tanultam eddig, aztán ha felvesznek most jön majd Szent István Egyetem a mesterképzés miatt.

× Mivel foglalkozol?
Diplomás munkanélküliként tengetem újabban a napjaimat :)

× A holografikus koromlakkok tényleg olyan jol mutatnak mint az uvegben?
Sajnos szerintem a legtöbb nem. :(

× Ki inspirál a legjobban?
Teljesen változatos, nem feltétlenül egy személy, ez lehet bármi..(zenék, élmények stb.)

× Egy héten(vagy hónapban) mennyi sminkterméket veszel kb?Inkább úgy vásárolsz, hogy ez szükséges mert elfogyóban van, vagy megtetszik,és meg "kell" venned?
Az a nagy baj, hogy jelenleg annyi cuccom van, hogy jó lassan fogynak el és ha meglátok valami szépséges dolgot amilyen még nincs, de úgy érzem, hogy meg "kell" venni, akkor nem mindig tudom visszafogni magam. Amúgy ez nagyon változó, hogy mennyit veszek, de ahogy megfigyeltem, nálam van 2-3 hónap amikor alig vagy semmit sem veszek és utána a következő hónap egy pusztítás, bepótolom az elmaradásokat.. :D

× Hány éves vagy?
23

× Végülis hogy döntöttél szemöldöktetoválás ügyben?
Próbálgattam a ricinus olajat, a szemöldök növesztő zselét,de mivel alapból ritka a szemöldököm és nem egy túlszedés miatt, így nem igazánvolt semmi pozitív hatásuk, viszont annyira félek, hogy valami förtelmet tetoválnak rám, hogy nagyon-nagyon körbenézek, hogy kivel merném egyáltalán megcsináltatni..aztán lehet marad így.

× Szoktál lottózni?
Csak amikor már két milliárd közelében jár a nyeremény! :D De ha éppen eszembe jut akkor mobil lottózok.

× Melyik három sminktermék nélkül nem tudnál élni?
Mondjuk szempillaspirál-pirosító-alapozó..élni mindegyik nélkül tudnék, de ez a 3 fontos nekem.

× Minden nap sminkeled magad, vagy vannak napok, amik kimaradnak?
Most többnyire egész nap itthon vagyok, így elég kevésszer sminkelek. De alapvetően nem szeretem minden nap ezzel terhelni a bőröm, kell az a kis szabadság neki is :)

× Mi a legnagyobb álmod az életben? Mi az életcélod?
Célnak azt mondanám, hogy mindig boldog akarok maradni. nem 0-24 7/7, de alapvetően boldog életkét szeretnék, a többi részlet kérdés :)

× Ha csak egyfele szinu szemfesteked lehetne, melyik szin lenne az?
barna

× Hol látod magad 10 év múlva?
Család, gyerek, talán külföld, természetesen valami multinál leszek HR igazgató, vagy véletlen megnyerem a lottót és.. semmi előre behatárolt tervem nincs igazán :)

× A szépségápoláson kívül mi az, amivel szívesen foglalkozol a szabadidődben?
Nagy állatbarát vagyok és az önkénteskedés mellett a szabadidőm többi része teljesen általános időelcseszés :P

× Ha cserélhetnél valakivel egy napra, ki lenne az?
Hm. Van egy arc a National geographyn ha jól emlékszem,tigrisekkel foglalkozik..és a kb 200 kilós tigris úgy bújik hozzá mint egy kiscica. Na ezt (minimum) egy napig kérném! :D

× Ha nem számítana a pénz, mi lenne az első kozmetikai termék, amit megvennél?
A la prairie termékmintám mióta elfogyott érzem ahogy lázad a bőröm,tehát valószínűleg egy la prairie arckrém lenne

× Szerinted a jó minőségű és drága smink termékek felvehetik a versenyt az olcsóbb kategóriájú sminkekkel szemben?
Szerintem van ami határozottan felveheti vele a versenyt,viszont ez csak pár darabra jellemző. Sőt van amiből szerintem nem is feltétlenül érdemes high-end terméket venni.

× A lábujjadon is mintásra fested a körmeid?:D
Haha, pont most gondolkoztam, mert megcsináltam citromsárga-fekete repedezősre a kéz és lábujj körmeimet is, de olyan kis hülye lábujj körmeim vannak, nem érzem, hogy mutogatni kéne :D (amúgy nem jellemző, hogy mintákat csinálok a lábujjkörmeimre, pedig egy water marbling biztos vicces lenne! :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3711811747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Calo(z) 2011.07.14. 07:16:07

Jól van, kiderült legalább, h velem sincs semmi gond :-) A viccet félretéve - jó olvasni néha 1-1 taget. Ilyenkor mindig rádöbbenek, hogy ami nekem nyilvánvaló, az másoknak még kérdőjeles vagy fordítva. Lehet, h ezt csak én figyeltem meg, de másoknál is folyton előjön a kérdés: mit, mennyit és miből veszel és ha veszel, akkor hogyan lehet rá előteremteni a pénzt (gondolok itt: mit dolgozol, mit tanultál kérdések). Én csak arra lennék kíváncsi, hogy ezt mennyi idős emberek kérdezik, mert ugye ha 16 éves, akkor egyértelmű, hogy ott csak zsebpénz van, de ha pl. korombeli nem találta meg még az ösvényt, akkor az már 1 keményebb szituáció. Nem?

barbi 2011.07.15. 11:56:56

nem kapcsolódik szorosan a taghez, de a lábujjkörmeim nekem perpill sárga-fekete repedezősre vannak festve, és nagyon tetszik:D pedig szerintem ezeket a a kis nyomi körmöket sem kellene mutogatni:D
süti beállítások módosítása