Színváltós körömlakk teszt - swatch

2013. április 28. - BeautyCat

Amikor neten megláttam a színváltós körömlakkokat kicsit kétkedve fogadtam a dolgot. Volt pár tesztkép és nem igazán voltak meggyőzőek, illetve igazi jégcsap kezű vagyok, gondoltam ez nálam nem fog működni. :) 




Nagyon megtetszett ennek a YLIN színváló lakknak az alapszíne, így esett a választásom erre a körömlakkra. Melegben (33° C fölött) rózsaszín, hidegben pedig sötét rózsaszín, már-már a lilába hajlik. A képen rácsöppentettem egy csepp vizet, látszik, hogy mennyit változik a színe.


Sajnos a körömlakk nagyon rosszul terül, 5 réteget szenvedtem végig mire sikerült viszonylag elfogadhatóvá varázsolni. Talán a sok rétegnek köszönhető, de lassan szárad. Nem büdös, sőt szerintem még illatosított is, nincs tipikus körömlakk szaga. Félmattra szárad, nekem eszembe sem jutott fedőlakkot tenni rá, jobban tetszik így ez a szín. A képen is látszik, hogy rövid körmökön próbáltam ki, így éppen csak a végén kapható el egy más árnyalat, de rásegítettem egy kis vízzel és rögtön látszik a változás. Ezt a körömlakkot a BornPrettyStore webshopjából tudjátok megrendelni.


10%-os kedvezményes kupon kód:
 RDL91
A szállítás pedig ingyenes



A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4511811589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági Mdolla 2013.04.28. 15:08:01

Nagyon szép színe van. Kár hogy sok réteg kell belőle.

bree 2013.04.28. 15:52:56

szép!!

CRaPTRaSH 2013.04.28. 17:36:42

Szépnek szép de azért ez az 5 réteg elég durva :(

Njoythestyle Reni 2013.04.28. 18:50:07

Érdekes egy lakk, annyi szent!
Pusza: Reni

Monika 2013.04.28. 22:09:36

Gyönyörű, csak az 5 réteg....

Manna (mannakörmök) 2013.04.28. 22:17:36

nagyon tetszik. *-*
nekem is van színváltós lakkom, BYS márkájú. sajnos ugyan úgy 5 réteg kell kb abból is, és mattra szárad.
süti beállítások módosítása