AUSSIE Miracle Moist termékcsalád

2015. április 06. - BeautyCat

Azt hiszem tagadhatatlanul hajmániás (is) vagyok, folyamatosan keresem-kutatom a hajam számára legmegfelelőbb sampon-balzsam kombinációt. Rengeteg jól és rosszat hallottam már az Aussie termékekről, talán azért halogattam ennyire a vásárlást, de csak nem bírtam magammal, bíztam benne, hogy a pár ember által leírt csoda az én hajammal is be fog következni. a DM pult előtt tanakodott hosszú percek után végül a Miracle Moist samponra és balzsamra esett a választásom.

Az első benyomás rögtön pozitív volt, egy élmény vele a hajmosás. A csomagolás hibátlan, szeretem az ilyen pattintós adagolófejeket és az illata fantasztikus, üdítő hatású, jó érzés vele hajat mosni (talán a rágógumihoz tudnám hasonlítani). Ez az illat hajmosás után 2-3 napig megmarad, szóval mióta őket használom állandóan fincsi illatú a hajam! Maga a sampon sűrű és krémes, könnyű eloszlatni, jól tisztít. A kondicionáló már kicsit hígabb, inkább gél állagú, a megszokott kellemes illattal és csomagolással. Már az első használat után érezhető volt a hajamon a változás, puha és selymes lett tőle a hajam, ráadásul extra fényes is! 
Mégis talán a kifésülhetőségben fedeztem fel a legnagyobb különbséget. Eddig Tangle Teezerrel is minimum 5-10 percet szórakoztam, hogy sikerüljön kifésülni a hosszú hajam, mostanra ez az idő drámaian lecsökkent. Mióta ezeket használom a hajam érezhetően hidratáltabb, a telet is jobban viselte mint máskor, nem töredezik és a szöszösödésen is némi javulást vélek felfedezni. Drogériás viszonylatban még nem találtam ennél a sampon és balzsam kombinációnál jobbat. Már előre kinéztem az utánpótlást is, ha ezeket elfogyasztottam kipróbálom a hosszú hajra való termékcsaládot, a 3 perces csodapakolás hosszú hajra való változatát..illetve még a hajkondicionáló spray-t is és a volumennövelő kondicionáló hajhabot is. :D 


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3311811243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myrkky 2015.04.06. 20:19:35

Én imádom ezt a sampont és balzsamot! (-: Igaz, nem álllandóan használom, mert váltogatom természetes termékekkel (az SLS miatt ugye, de azt vallom, néha olyat is kell használni, mert talán jobban tisztít). A 3 perces is jó termék, bár annak barackillata van, és messze nem olyan jó, mint ez a rágógumi. :D De hatásra jó, a csomagolása pedig a legjobb! Nincs rajta kupak, az alja olyan, mint egy szelep, megnyomja az ember és már tenyérben a "cucc". :D

Névtelen 2015.04.06. 22:24:28

Nagyon jo ez a termekcsalad!!
süti beállítások módosítása