Bőrápolás rosaceásként

2019. március 16. - BeautyCat

Ahogy az évek alatt többször is olvashattatok róla, mindig szenvedtem a problémás bőrrel. Tiniként pattanások, amik nem akartak elmúlni még a tini kor után sem, seborrheás bőr, mitesszerek, tág pórusok, egyenetlen bőrfelszín, emellett durva vízhiány..egyszóval sosem volt szép a bőröm, pedig rengeteget tettem érte, voltam bőrgyógyásznál, arckezelési konzultáción is. Voltak jobb időszakok, sajnos ebből nagyon kevés, akármennyire figyeltem, volt rendszeres a rutinom, akármit próbáltam ki, hosszútávon semmi sem segített.

Mostanra egy teljesen új problémával is meg kell küzdenem. Rosaceás lett a bőröm. Igen már sejtettem, hogy ez lesz a probléma, foglaltam is időpontot egy jó bőrgyógyászhoz aki megerősített benne, hogy tényleg jól látom a helyzetet. Kaptam rá vényköteles krémeket illetve útmutatást, hogy mi az ami maradhat én miket kell elhagynom a rutinomból, mi az amiktől rosszabb állapotba kerülhet a bőröm. Olyan szempontból szerencsés vagyok, hogy még időben kaptam észbe és elmentem bőrgyógyászhoz, így nem nagyon vészes a helyzetem (mások szerint, persze saját magadnál mindig rosszabbnak látod a problémát).

matthew-tkocz-422655-unsplash.jpg

Jelenleg a kezelés első pár napjában vagyok, most csak az orvos által felírt rosacea elleni krémeket használom, lassan pedig elkezdem egyesével bevezetni a bőrápolási rutinomba a többi rosaceás bőrön használható bőrápolómat is. Azt tervezem, hogy most először, tényleg nagyos lassan fogom (egyesével, 1-2-3 hét eltéréssel) az új termékeket a rutinhoz adni, így legalább jól látom, hogy mi az, ami igazán hatásos, mivel szeretnék egy nagyon alapos, összeszedett cikket írni ezekről. Emellett attól függően, hogy mennyire sikerül eltüntetni, visszaszorítani a piros rosaceás területet még tervben van egy lézeres rosacea elleni kezelés is, de ennyire nem akarok előre rohanni, először megnézem, hogy mit tudok kihozni egy profin összeállított, speciálisan rozácea elleni bőrápolási rutinnal.

Szóval jelentkezni fogok még, egy részletes rosaceás bőrre való esti/reggeli bőrápolási rutinnal, amiben megírom, hogy milyen termékek és hatóanyagok váltak be igazán, ha pedig nem sikerülne visszaszorítani amennyire szeretném, akkor a lézeres kezelésről is olvashattok majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1614693390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása