TAG20

2011. március 24. - BeautyCat
1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Mobil, pénztárca..egy ideig a leszokás után az üres cigisdobozt is mindig bedobtam a táskámba, mára erről is leszoktam :D
2. Kedvenc sminkmárkád?

Sosem tudok kedvencet választani, rengeteg dolog tetszik, rengeteget még nem próbáltam ki..most erre törekszem :)
3. Kedvenc virágod?

Vénusz légycsapója. Tetszik, hogy aktív növényke, a kinézete is tetszik..és megeszi a kósza legyeket! Vágott virágok közül a nagyon élénk színes gerbera
4. Kedvenc ruhabolt?

C&A, online Asos, turi
5. Kedvenc parfüm?

DKNY Be Delicious (zöld), D&G Light Blue
6. Magassarkú vagy lapos?

Szeretnék többet magassarkút hordani, de magas is vagyok és fáj is tőle a lábam, tehát inkább lapos.
7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Eddig igen, így az utolsó félévben mondjuk úgy, hogy nem fogom megerőltetni magam :D
8. Kedvenc színed?

Mindig más tetszik meg, régebben a kék volt.
9. Szoktál inni energiaitalt?

Néha egy-egy kortyot, a Monster ripper gyümölcsös energiaital amire még rá tudom mondani, hogy finom a többinek borzalmas tutti-frutti íze van.
10. Szereted a gyümölcsleveket?

Igen, egyfolytában gyümölcsleveket iszom.
11. Szeretsz úszni?

Szeretek, de régen úsztam utoljára. :(
12. Villával eszed a sültkrumplit?

Határozottan kézzel!
13. Mi a kedvenc hidratálód?

Nivea control shine, lehet hogy nyárra valami gél állagú spf-es hidratálót kéne keresnem..
14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Régebben nem érdekelt, de mostanra úgy gondolom, hogy igen, szeretnék feleség lenni. :)
15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Nem, igazán ideges nem is szoktam lenni, inkább a leszarom típusba sorolnám magam.
16. Érdekel a szellemvadászat?

Nem. Viszont baromira félős vagyok, pár szellemhistória után biztosan reszketve mennék be egy szellemkastélynak titulált akármibe
17. Van valami fóbiád?

Nem szeretem a pókokat, magasról sem feltétlen szeretek lenézni,de elmegy. Klausztrofóbiás vagyok, ez a lifteknél nyilvánul meg..a lustaság nagy úr ezért liftezek viszont végig szarul vagyok a liftben. Meg mindig félek, hogy leszakad a lift, a híd, hogy a busz kanyarban oldalra borul.. és attól félek, hogy felesek a lépcsőn, érdekes lefelé semmi gondom nincs :D
18. Rágod a körmeidet?

Nem.
19. Volt már halálközeli élményed?

Szerencsére még nem, pedig nagyon beszari vagyok.
20. Kávézol?

Igen, de csak oviskávét iszok azt is az íze miatt. (oviskávé= fél literes bögrébe egy ujjnyi kávé, minimum 4 deci tej, 2-3 cukor)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2211811857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fanni 2011.03.24. 10:27:34

Nagyon tetszenek az ilyen ejegyzések, egyszer lehet, hogy én is megcsinálok egyet:)Képzeld, álmomban megnyertem az ecsetet...látszik mennyire szeretnék egyet azt hiszem:)

Sophie 2011.03.24. 18:09:01

haha, a lépcsős dologgal én pont fordítva voltam kiskoromban :) Én lefele féltem menni. Mindig azt hittem, hogy egyszer félrelépek, vagy megcsúszok és akkor gurulhatok a lépcső aljáig. Szerencsére már nem félek, a metrónál is alig. Azt hiszem csak minél többet kell hozzá lépcsőzni.

Én is imádom ezeket olvasgatni :D

Monday 2011.03.24. 23:24:57

Nekem voltak húsevő növényeim, annyira jók. :3 Amúgy a buszon én is félek, hogy kidől a kanyarban... :D

evil-she-devil 2011.03.24. 23:30:53

amikor a jóféle ezeréves doboz ikarusokkal repeszt a körforgalomban..brrr kiráz a hideg a gondolattól :D
süti beállítások módosítása