műszempillák

2011. április 07. - BeautyCat

Ezt a 40 pár műszempillát e-bayről rendeltem, 1100 forintért. Sosem volt bajom a kínai 'gagyibb' műszempillákkal, ezeket azóta már kipróbáltam, tökéletesen használhatóak. Egy ideig nem lesz hiány belőlük :) Egy picit megviselte a dobozokat az utazás (Kínából küldték) de meglepően gyorsan, ha jól emlékszem talán 5 munkanap alatt ért ide.






Megrendelni ITT lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1911811843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tüncycyca 2011.04.07. 07:51:05

nekem tetszenek,láttam a profilodon te is marketingos leszel én is az akarok lenni vagy legalábbis kereskedést vagy boltvezetést is akarok tanulni,de érdekel a marketing nehéz szakma amúgy?

Katie 2011.04.07. 09:34:51

Én is szemeztem ezekkel a pillákkal, de eddig nem mertem megrendelni. Majd most! :) Köszi az infót!

esztiIi 2011.04.07. 16:12:52

Tettszenek! Bár én még soha sem rendeltem E-bay-ről. :)
Nem írnál az innen valórendelésről egy postot? Vagy neked mi a tapasztalatod?

http://esztiii-fashionismylife.blogspot.com/

L. 2011.04.07. 17:10:55

Engem is érdekelne egy ebay-es poszt, de nem a vásárlás menetéről, hanem hogy konkrétan kikkel milyen a tapasztalatod, mit rendeltél tőlük stb.

Néha olyan jó lenne csak egy-egy dolgot rendelni, de a postaköltség visszatart ilyenkor.

evil-she-devil 2011.04.07. 20:27:03

Nincs még egy hónapja sem, h regisztráltam e-bay-re, de egy kicsit később ha már van róla tényleg több tapasztalatom írok ezekről, természetesen :)

Viktória 2011.04.07. 22:57:12

az ebay-t érdemes mindenkinek kipróbálni. én több száz dolgot rendeltem és adtam el rajta, csak jó tapasztalatom van, soha nem vágtak át, emrt a paypal és az ebay nagyon védei a vásárlókat. de nem semmi h ennyi pénzért ennyit kaptál WOW :D

viktoriasstyle.blogspot.com

helgucii 2011.09.07. 15:15:59

Szioka:) erdekelnenek engeme zek amsuzempillak de erdelyben elek es erdeklodni szeretnek h altalad hozzalehet e jutni es mennyibe kerulne:)
süti beállítások módosítása