Bioderma Sensibio micellás arctisztító

2013. szeptember 13. - BeautyCat
Talán 2 éve volt egy akció, amikor a 100 ml-es Bioderma Sensibio micellás lemosót 500 forintért lehetett venni a gyógyszertárakban. Pár nap alatt elkapkodták az összeset, egy kis keresgéléssel szerencsére sikerült egyet elcsípnem belőlük, azóta nem tudott egyetlen másik lemosó sem elcsábítani. Nem véletlenül büszkélkedik 5 csillaggal el a termék krémmánián és 301 vélemény is született róla.



Ez egy teljesen "alap", alkohol mentes, micellás lemosó oldat. Az összetevői "szépek", kíméletes, így a szem környékén is lehet használni, de emellett alaposan tisztít és nem irritál. Az uborka kivonatnak köszönhetően nyugtatja is a bőrt. Nyáron a Bioderma Sensibio normál és kombinált bőrre való verziót használom, télen át szoktam váltani a Bioderma Sesibio száraz és nagyon száraz bőrre készült változatára. Nem szárít egyik lemosó sem, viszont télen annyival szárazabb lesz a bőröm, hogy ez a kis plusz változás rengeteget segít. 


Mivel az iParfüméria webshopjában jelenleg kiárusítás van a Bioderma Hydrabio micellás arctisztító száraz bőrre való lemosójából, így szerintem teszek vele egy próbát, 1990 forintba kerül a 250 ml-es kiszerelés. 


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4011811485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanity 2013.09.13. 15:59:12

Én a Bourjois micellás lemosóját szeretem nagyon, az 1500 Ft körül van a Müllerekben. :)

djkaty 2013.09.13. 16:30:15

Bioderma for President! :-)

Mea 2013.09.13. 20:42:07

Annyit olvastam róla, hogy mostmár én is ki fogom próbálni :)

Mea (Nail Polish Maniac Blog)
süti beállítások módosítása