ghd curl & hold spray

2014. július 31. - BeautyCat

Mit ígér a ghd curl & hold spray? "Egy könnyed, nem ragadós spray, mellyel tökéletesen megformált loknikat készíthetsz magadnak, miközben hővédőjének köszönhetően óvja a hajadat a magas hőmérséklettől." 
Rögtön az első dolog ami megfogott ebben a termékben, hogy multifunkcionális; hővédő és formázó egyben, könnyebben készítem el vele a loknikat. Nagyon jó megoldásnak tartom, sokkal kényelmesebb ez így egy lépésben mint hővédőzni, aztán formázót használni.

Emellett az illata szerintem kifejezetten kellemes (pézsmás), akár egy parfümnek is elmenne. Mivel a legtöbb hajformázónak általában valami vegyszeres illatot elfedő műanyag szaga van, kifejezett felüdülés ezt érezni a hajamban.


A használata nagyon egyszerű, pumpás flakon (nem aeroszol, aminek külön örülök) párat fújok a kiválasztott hajtincsre, fésűvel eldolgozom és kezdhetem is formázni. A formázás után az érzet is kifogástalan. Nem lesz tőle "ropogós" vagy ragacsos a haj, pont olyan mintha nem kezeltem volna semmivel, csak sokkal tartósabb. 

A hatása pedig szerintem nagyon látványos, napokig megmaradnak a göndör fürtjeim, pedig általában egy éjszaka alatt kirúgja a hajam ezeket. Egy szó mint száz, azóta ha göndörítésről van szó akkor ezt használom, mivel kifejezetten szeretek turkálni a hajamban és nem tudom elviselni ha a formázó termékektől ragacsossá vagy keményebbé válik a hajam.

Az ára szerintem teljesen rendben van, 120 ml van egy flakonban és ezt 4200 forintért tudjátok megvenni ITT.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8411811331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása