L'Oréal Paris False Lash Wings Intenza szempillaspirál

2015. január 31. - BeautyCat

A FalseLash Wings Intenza szempillaspirál egyedi technológiával készült: azt ígéri, hogy flexibilis ívelésével optikailag megnöveli a szem külső sarkainál a pillák méretét. Az intenzív összetételű festék és az új, speciális kefe gondoskodik arról, hogy a pillák "szárnyat növesszenek". A spirál különlegessége az applikátor két oldalán lévő szárnyacska, amivel növelhetjük és ívelhetjük a pillákat. Innen a név is, a szempillák olyanok lesznek, mint egy pillangó szárnyai - hosszúak és íveltek. Az Intenza a "mezei" False Lash Wings-hez képest annyiban más, hogy mivel két oldalán is szárnyakat helyeztek el, valamivel dúsabb hatást lehet elérni vele. 

A csomagolása figyelemfelkeltő, a L’Oréal termékektől megszokott szép külseje van, egyszerűen vonzza a tekintetet. Szeretem a lekerekített formát, a feladatnak megfelel, és  teljesen jól kézre áll, korábban volt már problémám ezzel, hogy kényelmetlen volt használni a spirált.
Nagyon szeretem a szilikon sörtés keféket, általában ezek is lesznek a kedvenceim, miután hozzászoktam hatalmas pillákat tudok vele varázsolni.
A lenti képen láthatjátok, hogy szépen hosszabbít és ível, és tényleg olyan "pillangós" a hatása.  A tartósságára egyébként nem lehet panasz, egész napos viselés után sem kenődik le a szemem alá. Nem vízálló, meleg vízzel könnyedén le lehet mosni, bár én azért inkább használok hozzá micellás vizet. Lemosásnál nem kell dörzsölgetni, szépen leoldódik a szempillákról a festék.
Korábban már olvastam róla, sokan panaszkodtak, hogy nem rétegezhető. Nem is próbálkoztam vele, nekem egy rétegnyi tökéletesen elég is volt. Nálam mindennapi használatra alkalmas ez a darab, könnyen kezelem, tetszik a hatása és számomra beváltotta az ígéreteket, azaz hosszít és ível is.


A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3311811281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Sziszi 2015.01.31. 12:12:54

Először azt hittem ,hogy műszempilláid vannak :D Mindenesetre engem nagyon meggyőztek a képek, és az tetszik a legjobban hogy a szempillavégeknél nem kell ügyeskedni ,hogy beérj a szempillatőhöz ,mert benyúlik a kefe. :)

http://misssziszi.blogspot.hu/

Eszti www.makeuponabudget.hu 2015.02.01. 20:32:42

tényleg nagyon kényelmes is használni és nagyon jó, hogy nem tapasztja össze a pillákat! :)
süti beállítások módosítása