L'Oréal Miss Manga Punky Mega Volume szempillaspirál

2015. április 01. - BeautyCat
Nagyon kíváncsi voltam már a L'Oréal új szempillaspiráljára, de előre tudom, hogy egy egészen megosztó termékről lesz szó. A spirál lényege, hogy egy picit összetapassza a pillákat (ugye mindig erre törekedtem, hogy minél inkább szétválasszam a pilláimat és "hú de dúsnak" tűnjenek). Úgy voltam vele, hogy a pókláb hatású szempillák nekem nagyon nem jönnek be, de hajtott a kíváncsiság, hogy kipróbáljam a terméket.


A spirál keféje egészen más mint amikkel eddig találkozhattunk, a vékonyodó fejnek köszönhetően pedig a szemzugban is könnyen elérhetőek a pillák, könnyű használni. Sok festéket vesz fel egyszerre, erre szükség is van a pillák összetapasztásához. Többször próbáltam, volt hogy sikerült a Palvin Barbin lévő hatást elérni (jóval kevesebb pillával és photoshoppal) viszont ha lehúzogatom a plusz festéket a spirálról, úgy nagyon szép hatást lehet vele elérni. Egyáltalán nem durva, mégis látványos az extrém fekete festék miatt és továbbra is összetapasztja a pillákat, de mégsem olyan műhatású a végeredmény.

Kifejezetten tartós, nem pereg le és nem kenődik el a nap folyamán. A sok festék miatt a lemosás is kicsit több idő, előre felkészültem erre és egyből olajos lemosót használtam, hogy ne kelljen percekig maszatolni a szememmel. Magam is megleptem vele, de mostanában ha kicsit extrémebb pillákat szeretnék, egyből a Punky spirál után nyúlok, viszont akinek a hideg futkos a hátán az összetapadt pilláktól, annak ez a spirál nem lesz a kedvence.



A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8311811247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása