Müller zsákmányok

2010. szeptember 11. - BeautyCat

Igen a vitamin is nekem lesz, amint kezdődik az ősz ezzel próbálom elkerülni a heti 2x megfázást..több kevesebb sikerrel.. ezeket a csütörtöki müller látogatásom alkalmával szereztem be, mivel még lusták voltak kipakolni a Denim Wanted kollekciót. 




essence quattro eyeshadow 04 sixties reloaded

essence quattro eyeshadow 06 sooo cool


essence metal glam eyeshadow 01 gotta have, 03 dressed up


1: essence long lasting eye pencil 08 touch of glam
2: essence kajal pencil 08 teddy
3: bourjois eye pencil 72 noir expert (azzal hirdették,h az első húzásra is nagyon fekete és tényleg!)


Sajnos a színtesztek borzalmasra sikerültek, mobillal fényképeztem az összeset és hát nyomokban sem adja vissza a színeket, erre majd kitalálok valami megoldást.


szemceruzák
felül: soo cool, alul: sixties reloaded








                      krémes szemhéjfestékek

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2211812199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ayesha 2011.01.05. 18:42:11

Juj, nekem van olyan barna tubusos ajakápoló szájfényem:))) nekem a karamellcukorka jut eszembe róla:)
süti beállítások módosítása