H&M ecsetek teszt+összehasonlítás

2010. november 22. - BeautyCat
Mióta megvettem a H&M ecseteimet még nem is írtam róluk tesztet, pedig már jó régen ígértem. Sajnálom, valahogy kiment a fejemből. De most eljött ennek is az ideje! Ezekből az ecsetekből két féle is került a H & M boltjaiba és szerintem nem igazán mindegy, hogy melyiket vesszük meg. Suzy blogjában olvastam a véleményt az az "arany nyelű" ecsetekkel kapcsolatban gondoltam érdemes összehasonlítani őket.





Ránézésre is ki lehet szúrni a formabéli különbségeket:

a "fekete nyelű" ecsetek
az "arany nyelű" ecsetek
Suzy problémája a ferde ecset durvaságával volt, túl keménynek és durvának érezte az ecset szálait. Ez az én ferde ecsetemről (szerintem) nem mondható el, egyáltalán nem szúr.. nem túl kemények de nem is túl puhák a szálak. Megfelelően tömött, nem hullott ki eddig egy szál sem! A szemre való ecsetről eddig mindenhol csak jót olvashattatok és én sem tudok semmi rosszat mondani. Nagyon finom puha ecset, tökéletesen lehet vele színt felvinni illetve satírozni is viszont a puhaságából adódóan tényleg csak lazább állagú szemhéjpúdereket lehet vele jól felvinni. Biztos vagyok benne, hogy ebből az ecsetből még szerzek be.

Jellemzően elfelejtettem a harmadik H&M ecsetem lefényképezni,de róla sem tudok semmi rosszat mondani, púderekhez használom és eddig megállta a helyét bár szerintem ez lehetne egy picit puhább. Ezt nem is negatívumként mondom hanem inkább csak megjegyzés,mert tényleg nagyon meg vagyok elégedve ezzel az ecsettel is.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr4811812051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evinde 2010.11.22. 11:09:20

A fekete nyelű ecsetekkel én is abszolút elégedett vagyok :) viszont arany nyelűeket hol lehet kapni?Mert esküszöm,hogy az összes pesti H&M-et körbejártam,és az imént említett feketéket is csak egy helyen találtam meg :D Vagy ennyire vaksi lennék?:D

Fanni 2010.11.25. 02:09:10

Végre nekem is sikerült beszerezni H&M ecseteket. Túl nagy választék nem volt az arénában, de azért egy púderecset, és egy szemhéjecset hazajött velem...A púderecset valami álom...lehet, hogy csak én fogtam ki egy puhát, vagy attól lett ilyen, hogy miután hazaértem megmostam, de IMÁDOM!!!!Volt sok paletta is, de azt karácsonyig nem vehetek,mert lehet, hogy kapok...meg igazából a színei sem fogtak meg annyira.
süti beállítások módosítása