Hogyan mentsük meg a kiszáradt zselés tustunkat..

2011. január 24. - BeautyCat
..a napokban szembesültem ezzel a problémával miután nyitva felejtettem a fekete zselés tusom..ami ugye nem tesz neki jót. Egy hatalmas hasadás lett a közepén. Utánanéztem, hogy miként lehetne ezt helyrehozni, mivel még rengeteg van benne és nem akarok újat venni. Több módszer is van rá..
kiszáradt tus, kettéhasadva


 1, variáció kevésbé kiszáradt tusok 'kezelésére':
- egy pici zacskóba teszem a lezárt tust
- a zacskót egy forró vízzel teli tálkába teszem és bennehagyom 5-10 percig
- miután kivettem ismét használható, de ez nem oldja meg végleg a problémát, 2 hetente ismételni kell
- kevésbé kiszáradt tusok esetében tökéletes megoldás

pár csepp vizet tettem bele, elsőre nem akartam olajjal próbálkozni

2, variáció erősen kiszáradt tusok 'kezelésére': (én ezt csináltam)
-1-2 csepp növényi olajat/glicerint/vizet csepegtessünk bele
- a lezárt tust a zacskóba teszem
- a zacskót egy forró vízzel teli tálkába teszem és bennehagyom 5-10 percig
- miután kivettem összekeverem a tust és már használható is, szintén kiszáradhat egy idő után
- a nagyon kiszáradt tusokat is életre kelti


miután felmelegedett a forró víztől összekevertem

magába szívta a vizet és jobb állaga lett mint volt újkorában
A kiszáradástól függően adagoljuk a hozzá adott folyadékot illetve pár tus esetében a víz nem fog felszívódni, azoknál olajjal érdemes próbálkozni. Remélem tudtam ezzel segíteni valakinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr6211811943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lady_flower123 2011.01.24. 09:37:10

It looks oddly.

lady-flower123.blogspot.com
xoxo ;)

Zsuzsi 2011.01.24. 09:51:17

Jókor jött...nekem nincs megrepedve, de érezhetően szárazabb, én nedves ecsettel próbálkoztam, akkor megpróbálom ezt a módszert.
Felforralom a vizet, leveszem a tűzről és úgy teszem bele?

evil-she-devil 2011.01.24. 11:51:55

nekem a csapból borzasztó forró jött ki, az is elég volt, de persze forralva is lehet

Zsuzsi 2011.01.24. 12:20:19

Ha forralom, akkor várjak vele...vagy lehet megpróbálom a csapból kiengedett vízzel.

Rita 2011.01.24. 15:00:40

Enkore verzió: http://www.youtube.com/watch?v=4ErFV_zRuRM :):)

nici. 2011.01.24. 15:38:34

nekem összement.: D az mitől lehet? essence denim wanted-os..

evil-she-devil 2011.01.24. 16:25:49

nekem nem ment össze pedig ez is essence tus, fogalmam sincs mitől lehet :O

Frances 2011.01.24. 21:24:44

Az enyém is kis töpörödött lett :D Összement és állagváltozást is szenvedett, de láttam pár YT videót, úgyhogy hasonló módon meghosszabbítottam az élettartamát. Azért nem árt majd egy újat (jobbat?) beszereznem, kinek van vmi jó ötlete? :)

evil-she-devil 2011.01.24. 21:51:37

jaj nici. azthittem, hogy a vízzel feltöltés után ment össze.. :D amikor kiszárad a többnyire mindegyik összemegy..vagy megreped.
Bobbi Brown tus amit nagyon dicsérnek mostanában..
süti beállítások módosítása