mini rendelés

2011. március 30. - BeautyCat
még régebben csináltam egy sminket az olajfekete Barry M sminkkel és annyira tetszett/annyi dicséretet kapott a szín, hogy mindenképp meg akartam venni. Tegnap elkapott a vásárlási láz de mivel hónap vége van így erőteljesen visszafogtam magam. Ennek eredménye lett ez a pigment, amit most nem feleztem senkivel. Külön jó hír, hogy a MUP-ban most tavaszi akció van ami pont érvényes a pigmentre is (meg még egy halom dologra).


A tégelyben látszik, hogy e az olajfekete tényleg igazi olajfekete szín. A lila illetve, zöld szín váltakozik, pontosan úgy mint egy olajfoltnál, nagyon különleges, egy sima füstös szemnél is ad egy kellemes pluszt a sminknek.



Most pár napig ismét a szakdolgozat miatt nem lesz (max. 1-2) cikk. Mivel írtam, hogy egy cikkben fogok szólni: április 7.-én csütörtök délben lezárom a nyereményjátékot. Jó sokan jelentkeztetek ezért lesz 2. helyezet is aki pigmenteket kap. A nyereményjáték vége után igyekszem gyorsan összesíteni a jelentkezéseket, viszont addig légyszíves hagyjátok kinn az oldalsávban a képet amíg nem hirdettem ki a nyerteseket.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr2911811847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frances 2011.03.30. 21:32:31

Szép és milyen jól tele van! ^^ Majd pihenésképp csinálj sminket vele azért és sok sikert a szakdogához, én örülök, hogy már túlvagyok rajta, ilyenkor minden mást szívesebben csinálna az ember:)

Suzy 2011.03.30. 21:44:41

Ezt a színt én is imádom, és angliában meg akartam venni, de helyette egy zöldes glittert sikerült vennem :D Az is szép, de erről sem teszek le... :)

evil-she-devil 2011.03.30. 21:59:48

a legnagyobb baj, hogy nem adja vissza fényképen, hogy mennyire nagyon szép. pedig szenvedtem vele rendesen..

Tüncycyca 2011.04.01. 08:57:56

jó szín olan szép kis szürke metálos szín :)
találtam egy olyan essence kollekciót hogy meet me@holographics.com erről mit lehet tudni behozzák hozzánk vagy nem?

Tüncycyca 2011.04.01. 11:30:14

van még egy essences a you rock az is be fog jönni vagy nem?

evil-she-devil 2011.04.03. 13:10:51

Tüncy: sajnos nem tudom, hogy ezek kaphatóak lesznek-e nálunk :(
süti beállítások módosítása