teszt: essence stay with me szájfény

2011. május 19. - BeautyCat
f-l: 02 favorite milkshake, 06 berry me!

A blogger találkozón kapott csomagocskámban lapult ez a két szájfény, amire bevallom rég óta kíváncsi voltam, csak valahogy mostanában nem ugrottam be sehova vásárolgatni így nem is volt alkalmam eddig kipróbálni őket.




Ahogyan a képen is láthatjátok az új-féle applikátora miatt sok ember nem kedvelte meg elsőre, és bevallom nekem is problémáim voltak vele. Próbáltam sokféleképp, de az ecsetével összebarátkozni tényleg nehéz.
Viszont maga a szájfény kifejezetten jól pigmentált, könnyen kenhető és egy átlag essence szájfényhez viszonyítva szerintem tovább is tart..bár rólam mindig eltűnnek 1 óra után, tökmindegy milyen szájfényt kenek fel. Közepesen erős édeskés illata van ami szerintem hamar elmúlik, nem ragadós. Véleményem szerint összességében jó kis szájfény ez, főleg ilyen áron, csak a felvitel nehézkes a fura kialakítás miatt.


my favorite milkshake

my favorite milkshake

berry me! 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr7711811807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rami 2011.05.19. 11:00:38

de szép színe van a berry me-nek!
és bár nekem is iylen alakú lenne a szám:)

Evesz 2011.05.19. 12:13:57

Nekem meg pont a my favorite milkshake tetszik :)

Vivii 2011.05.19. 13:53:30

Nekem pedig mind a kettő :)

Juli 2011.05.19. 14:24:23

nálam is inkább a berry me!, pedig szeretem a nude színeket: )

Bikira 2011.05.20. 10:22:02

nekem meg van mindkettő és érdekes, mert az én számon sokkal sötétebbnek tűnik a berry me. én is úgy vagyok vele, mint Te. teljesen mindegy mit kenek fel, max másfél órát tart. :D
süti beállítások módosítása