30 days challenge - 1 napban

2011. május 26. - BeautyCat
Tudom- tudom, lelövöm a poént, de nem tudnék egy egész cikket írni egyesével ezekről a dolgokról, tehát egy gigapost keretein belül megkapjátok az egészet. :)

1. nap - A kedvenc szemhéjtusod


- Jelenleg egyikkel sem vagyok megelégedve, ezért mixing mediummal mindig mást csinálok. 
Legtöbbször Barry M olajfekete varázsporból..végre találtam róla jó képet, elképesztően szép, nem? :)




2. nap - A kedvenc táskád


- Imádom ezt az Accessorize táskát, sokkal élénkebb lila csak még mindig nem tudok fényképezni rendesen :/

3. nap - A kedvenc ecseted





- Sigma E40..és az ajándék E25ért is odavagyok.. :)

4. nap - A kedvenc alapozód


- Sajnos még nem találtam meg az álom alapozóm, de kitartóan keresgélek 

5. nap - A dolog, amit szeretsz csinálni


- Állatokkal játszani

6. nap - Bármi Hello Kittys


- Nem vagyok Hello Kitty párti..sőt. De talán mostanra lecsengett az őrület.


7. nap - A kedvenc állatod


- a macskám. mindenféle macska, kicsi, nagy, vad..bármilyen. 

8. nap - Egy fotó, ami mindig megnevettet



9. nap - A kedvenc pár cipőd



- Előbányásztam egy 2005-ös mappából ezt a képet. Máig nem tudtam megválni a cipőtől annyira imádom. Kicsit már leharcolt de szerintem az egyik legjobban kinéző cipőm ever.


10. nap - Az aktuális divat/stílus amit szeretsz


- Maxiruháááák! Kellően megszenvedek a kiválasztással..

11. nap - Táska, amit szeretnél 


- Nincs konkrét elképzelésem..most nem is kell táska

12. nap - A kedvenc színed


Mindig más. Mostanában a barna..


13. nap - Mutass egy képet a stílusikonodról


- Nincs. Általában csak 1-1 ötletet merítek.

14. nap - Mutass egy képet egy hajról, vagy fazonról, amit szeretnél 


-  Maximum egyenesítenék egy kicsit a hajamon..meg a kihullott hajam egy részét visszanöveszteném és teljesen rendben lenne. :) Ha nem hullámosodna/ göndörödne be állandóan szeretnék olyan fufrut mint amilyen Andinak van.


15. nap - Mutass egy képet a kedvenc karkötődről


- Inkább egy olyasmit mutatok ami tetszik, ismerős lesz, természetesen nem tudtam megszerezni, egyik közeli müllerben sem volt :(

16. nap - Zene, amit szeretsz



17. nap - Divatcikkek, amik rajta vannak a kívánságlistádon


- Túl sok..de ezeket úgyis látjátok, hiszen egy részükről készül cikk :)

18. nap - A kedvenc beauty gurud


Pixiwoo..nem tudok dönteni, hogy Sam vagy Nick..vagy Marlena(makeupgeek)? 
Nehéz döntés..

19. nap - A kedvenc szetted egy beauty gurutól


- Sosem választok kedvenceket, nincs nagyon kedvenc márkám, színem, szettem.. 

20. nap - A kedvenc szempillaspirálod


- Ma használtam először az essence smokey eyes szempillaspirált, nagyon durva!

21. nap - A kedvenc szájfényed


- Barry M Glossy Tubes (flamingo pink)

22. nap - Ami boldoggá tesz


- A barátom és a háziállataim..meg egy halom apróság. Szinte mindennek tudok örülni :)

23. nap - A hely, ahol szeretnél élni


New Zealand

24. nap - A kedvenc kajád


- Paradicsomleves betűtésztával..és ha van rá idő akkor természetesen alkotni vele :D

25. nap - Amit meg szeretnél venni a H&M-ből



26. nap - Egy dolog a kívánságlistádról


- lottó 5ös!.. vagy egy Revlon alapozó

27. nap - A kedvenc bőrápolási terméked


- szerelmes lettem a la prairie krémekbe, de nagyon nem főiskolás költségvetéshez van szabva az áruk..remélem kifogyhatatlan mintákat kaptam.

28. nap - A kedvenc italod


- Sió citrom-lime gyümölcslé

29. nap - Egy fotó, amitől bulizhatnékod lesz


Pirate Station - Moscow

30. nap - A kedvenc körömlakkod



- Még nem sikerült megkaparintanom, ettől függetlenül kedvenc és nagyon rajta vagyok az ügyön.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr1311811799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vixy 2011.05.26. 09:51:32

Ez a körömlakk nagyon durva:O Ez hány réteg?
Amúgy aranyosak a válaszaid. A 26-os a legédesebb, :D az nekem is kell.

evil-she-devil 2011.05.26. 11:46:26

olyan 2 réteg lehet..köszi! :D

Catwalk_bitch 2011.05.27. 20:00:27

jó ez a zene amit kitettél:D és szerintem is a 26. a legaranyosabb válaszod:)
süti beállítások módosítása