Urban Decay Preen shadow box teszt

2011. július 02. - BeautyCat

Megérkezett az Edittől rendelt UD palettám, de egészen mostanáig tanultam és ez volt a 'bünti', hogy nem nyithattam ki. Az UD primer és a fekete zero szemceruza már elég rég óta a kívánságlistámon volt, amikor megláttam akciósan ezt a palettát úgy voltam vele, hogy simán megéri.


Az ára 4350 forint volt, postázással együtt (olyan bubifóliába volt csomagolva, hogy a bombabiztos kategóriába sorolnám). Ezért 6 csodaszép pigmentált színt, egy fekete szemceruzát és egy szemhéjprimert kaptam. A csomagolása szép, mágneszáras, nem lötyög és nem lifeg benne semmi, minden a helyén van.


A színek jól kombinálhatóak, annyira szerelembe estem, hogy fényképezés előtt sajna belenyúltam. Mind a 6 szín pigmentált, nem potyogós. Egyedül azon lepődtem meg, hogy a bal felső színben (Snatch) csillámok vannak, ami elsőre fel sem tűnt, csak felhordásnál lepotyogott pár és először elgondolkodtam, hogy mennyire bénán mostam el az ecsetemet..aztán megnéztem és nem, a festékben vannak a csillámok, amik alapvetően felhordás után a szemhéjon maradnak, de felhordás közben lepotyog valamennyi.



 Ezen a képen látszik is a csillám és az összes szuperintenzív szín. (megéri kinagyítani, klikk a képre :))


Szemceruza átment a teszten, 4 óra alatt (szeles időben) nem könnyeztem le, ezt eddig egyetlen egy szemceruza sem tudta produkálni. Amin méginkább meglepődtem, hogy a szemfesték lemosóval sem adta könnyen magát, jól elszórakoztam vele mire sikerült lerobbantani a szememről. A szemhéjalapozóra voltam emellett a leginkább kíváncsi; ugyanis fedett és olajos szemhéjam van. Ennél nagyobb kihívás szerintem nem nagyon lehet egy szemhéjalapozó életében és ez, a 4-5 órát szépen kibírta. Ettől függetlenül nem merem elkiabálni a dolgot mivel hideg, szeles időben próbáltam ki, de nagyon remélem, hogy az igazi nyári szétfolyós meleget is bírni fogja.
Összességében nagyon-nagyon elégedett vagyok ezzel a palettával, beváltotta a hozzá fűzött reményeimet és utazáshoz is tökéletes. A palettát ITT tudod megrendelni, ha jól sejtem még akciósan.

Tegnap sorsoltam, a kabuki Sigma ecsetet Andrea Halász nyerte. Andi kérlek írj egy emailt kedd estig az evil.she.devil.7@gmail.com címre. Ha addig nem jelentkeznél szerda reggel új nyertest hirdetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3011811755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angol Csipke 2011.07.03. 10:39:59

már a doboz is olyan szép! a színek pedig csodaszépek

Lolly 2011.07.03. 13:11:36

már csak nekem nincsen semmi urban decay-em... ez kezd nagyon gáz lenni :(

Lillus 2011.07.03. 17:38:56

Lolly, nyugi, nekem sincs:P

Bikira 2011.07.03. 20:08:29

Nekem sincs.:D :(
Nagyon szép színek. A világoskék nagyon extra.

bettynova 2011.07.03. 22:38:42

Én az egyik barinőmet sminkeltem a barnákkal meg a sötétzölddel: Szerette nagyon :-) Annyira jól lehet dolgozni ezzel a palettával...

Ayesha 2011.07.13. 15:31:41

Nekem sincs:)
az a kék...tényleg csodás.
süti beállítások módosítása