Sleek - Brow kit / szemöldök-szett

2013. január 26. - BeautyCat
Már több mint egy éve használom ezt a kis szépséget és kapcsolatunk azóta is töretlen. Régebbi bejegyzéseknél is látható, hogy sosem voltam elégedett a szemöldökömmel, egy 2 évvel korábbi bejegyzésemben a sminktetoválás kérdését is felvetettem. A szemöldököm azóta sem lett több/sűrűbb és tetoválást sem csináltattam végül. Mindent kentem rá a ricinusolajtól kezdve speciális szemöldök növesztő gélekig, de semmi nem hozta a várva várt hatást. Tehát beletörődtem, hogy ilyen a szemöldököm és a növesztő cuccok helyett inkább szemöldök szettekbe fektettem a pénzem.


Korábban egy coastal scents paletta barnás színét használtam a szemöldökömre, majd jött az essence szemöldök szett, később pedig egy e.l.f. készlet. Kicsit több mint egy éve rendeltem meg ezt a szemöldök szettet és azóta semmi mást nem használok. A műanyag doboz jól illeszkedik, nincs gagyi hatása. Található benne egy por állagú és egy krémes festék, 2 mini ecset (egy ferde és egy lekerekített) illetve egy mini csipesz.
A festékek pigmentációja és állaga hibátlan, a színe (dark) passzol a hajamhoz és a szemöldökömhöz, a hozzáadott ecsetkék minősége jó, tökéletesen használhatóak, a csipesz viszont annyira kicsi, hogy csak bénázva tudom használni. A krémes résszel szoktam a szemöldököm ívét megrajzolni, illetve szálakat rajzolni a hézagok kitöltéséhez, a por állagúval pedig fixálom/finomítom/átsatírozom. A tartósságára sem lehet panasz, bírja a nyári festékolvasztós meleget, az edzőtermi izzadást és ha nem dörzsölöm akkor a vizet is..sőt amikor lusta vagyok éjjel lemosni a sminkem, akkor a másnap reggeli ébredésnél is láthatóan van még szemöldököm.


Amikor megrendeltem még csak Light és Dark árnyalatban volt elérhető, mostanra ez 4 árnyalatra bővült: Light, Dark, Extra Dark, Black. A terméket a makeuplaza webshopjából rendeltem, 2800 forintért.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr8811811643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phoenix 2013.01.26. 11:10:01

Kedvet kaptam hozzá :) Sajnos az Extra Dark árnyalat most nincs készleten :(

Névtelen 2013.07.05. 01:15:01

Szia, véletlen találtam a blogodra, s láttam, hogy szemöldök-gondjaid vannak és nem lépted meg a tetoválást.
Én pont a minap láttam egy hölgyet élesben dolgozni, szemöldököt csinált valakinek, akinek amúgy nem volt és már közvetlen tetoválás után sem látszott, hogy nem igazi, még közelről sem.
Én a szemhéj-tetoválásom bíztam rá utána és gyönyörű lett már maga az alap is. Szerintem gondold át, s eldöntheted, hogy kozmetikait - pár év alatt nyomtalanul eltűnik - vagy véglegeset szeretnél, minőségi festékekkel dolgozik a hölgyemény, plapla. És rendes tetováló-művész sok-sok éve, nem vmi kétnapos tanfolyamon tanulta a dolgot. Ő az:Űhttps://www.facebook.com/pages/Karin-Artistocrat/200480333362322?fref=ts
Külföldön melózik, de pár havonta hazajön és akkor fogad magyar vendégeket az otthonában, ebből adódóan itthon olcsón. Szemhéj-tetkó alsó-felső vastag volt nála 25 e ft.
Lona

Névtelen 2013.08.09. 19:59:22

szia te melyiket használod a dark-ot vagy az extra dark-ot?? ami itt van képen az melyik??

Dóra Dakos 2014.05.01. 13:46:11

Köszi szépen az ötletet nekem is elég sok gondom van a szemöldökömmel ezt most megrendeltem és remélem bevállik puszi.
süti beállítások módosítása