China glaze Hologlam

2013. február 06. - BeautyCat
Olyan sok darabot néztem ki a kollekcióból, hogy gyakorlatilag az egészet meg kéne vennem, de szerintem a képek láttán ti is ezt fogjátok érezni :)

Mindenki régóta vár egy újabb holografikus körömlakk kollekcióra, mert legutóbb amikor a China Glaze OMG kollekciója jött ki kb. pár nap alatt elkapkodták és azóta sem gyártanak (csak elvétve) igazán szép holo lakkokat(kivétel a 2013-as Color Club kollekció). A Tronica kollekcióval próbálták a körömlakkmániások hiányát pótolni, de ez nem jött össze, holo effekt szinte sehol nem volt látható. Viszont most 2013 tavaszán (feltehetőleg márciusban) megjelenik a Hologlam kollekció és a képek szerintem magukért beszélnek. A formuláról mindenhol áradoznak, ám mivel tisztában vannak a lakkok keresettségével ezért ennél a kollekciónál kivételesen áremelés lesz (sajnos nem tudom előre megmondani, hogy mennyi).




 A képek forrása a polishgalore.com oldal.


A témához kapcsolódóan Erzsinél van egy nyereményjáték, ahol az új Color Club kollekció lakkjaiból lehet kettőt megnyerni! :)





A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr3411811637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

djkaty 2013.02.06. 14:07:50

Ó, istenem, de gyönyörűek <3

Bar- BeautySaleBlog 2013.02.06. 15:10:23

.szepek nagyon, jo lenne elkapni a megjelenesuket, mert biztos gyorsan fogynak.

Agi Mdolla 2013.02.06. 17:48:11

Oszinten nekem is tetszenek ezek a lakkok DE sajnos kijottek swatch-ok ahol full nem holosak,matt es szintelenek a lakkok.erosen gondolkozok h kellenek-e

evil-she-devil 2013.02.06. 18:00:34

aww, tényleg...most láttam csak ezeket a képeket és tényleg lelombozó, mert én valami giga brutális dologra számítottam.. :/

http://www.thesubtleshimmer.com/2013/01/china-glaze-hologlam.html
süti beállítások módosítása