25 dolog amit nem tudtál rólam

2013. március 04. - BeautyCat
Sok helyen olvastam ezt a bejegyzést és annyira jó volt olvasgatni, hogy gondoltam én is megcsinálom. Rádöbbentem, hogy egyáltalán nem egyszerű 25 tényt felsorolni magamról!


  1. Meglehetősen hülye étkezési szokásaim vannak: a kajákat hidegen szeretem (igen, a levest is), egyedül a péksütiket szeretem melegen, a gyümölcsöket éretlenül a zöldségeket pedig nyersen, párolva már nem.
  2. 3 éven át volt nappali fogszabályzóm és a levétel után jöttek rá, hogy értelmetlen volt ennyi ideig fennhagyni, mivel a pöszeségem miatt úgyis előretolom 1-2 milliméterrel a fogsorom
  3. Sokat játszottam számítógépes játékokkal (WoW, Aion, LoL stb.) és hiába nem játszok már, a baráti köröm egy része igazi "gamer". Emellett erős szimpátiát érzek mindenki iránt aki felvállalja, hogy "kocka", hiába tartják ezt cikinek
  4. A filmek 90%-án elbőgöm magam..a maradék 10% thriller/horror.
  5. Gyerekként az egyik kedvelt szórakozásom volt hangosan megkérdezni anyukámtól, hogy az ember akire mutatok fiú vagy lány (természetesen ez mindig feltűnt az illetőnek is)
  6. Reggelente képes vagyok egy órán át nyomkodni a szundi opciót (telefon-ébresztő)
  7. Eddig kétszer szoktam le a dohányzásról, remélem ez már végleges
  8. Konfliktuskerülő vagyok de ha valamit igazságtalannak tartok bárkivel leállok veszekedni
  9. Miután rendet raktam hetekig ügyelek rá, hogy minden a helyére kerüljön vissza..aztán egyik napról a másikra elszabadul a káosz
  10. Mindig elröhögöm magam a KENŐCS szón, ez a patikában okozott már gondot.
  11. Gyerekként fodrász akartam lenni aztán fogorvos. Ebből egy Andragógiát sikerült összehozni.
  12. Nagyon remegős kezű vagyok, az államvizsgámon kiröhögött a vizsgabizottság mert recsegett a papír, annyira remegett a kezem (az idegességtől ez fokozódik)
  13. Gimiben egyik nyáron elfelejtettem írni..vagyis addig szép folyóírásom volt, utána pedig nyomtatott hieroglifákká alakult valahogy
  14. Nagyon hülye félelmeim vannak, körforgalomnál vagy éles kanyarnál ráparázok, hogy felborul a busz, szerintem minden lift úgy nyikorog mintha épp leszakadni készülne és az összes pláza üveg járólapját az öngyilkosjelölteknek készítették
  15. Csak ovis kávét iszok, fél deci kávé 4 deci tej! Egy emberes espresso-tól simán rosszul leszek
  16. Kicsiként a szüleim csoki helyett a savanyúságokat dugdosták előlem, az ovis üzenőfüzetbe pedig kedvenc kajaként tubusos gulyáskrém van feltüntetve
  17. Filmbe illő szerencsétlen dolgok történnek velem, amiken mára nagyon jókat tudok röhögni. Pl: febr 13-án szakítottunk a barátommal és Valentin napon volt a gimis tablófényképezés (képzelhetitek azt a kibőgött szemet amit még retusálni sem tudtak), vagy pl. egy héttel miután leszedték a nappali fogszabályzóm, sikeresen elájultam barátnőmék kapujában és kitörtem a fogam
  18. Tele vagyok sebhelyekkel, rengetegszer estem el gyerekként, pár törés is becsúszott
  19. Szeretem hülye arckifejezésekkel nyomatékosítani a mondandóm
  20. Ha megtetszik egy zene, addig hallgatom amíg kb. megutálom (3-4 napig folyamatosan) aztán 1-2 év múlva ismét meghallgatom és rájövök, hogy milyen jó
  21. Ha csönd van nem tudok elaludni, így mindig megy a TV amikor elalszok. Arra sem ébredek fel amikor egy repülő felszáll/leszáll (repülőtér mellett lakom)
  22. Nem vagyok bulizós, de szeretek itthon kerti-partikat szervezni
  23. Nagy állatbarát vagyok, a Noé állatotthonban szoktam önkénteskedni amikor időm engedi és rettentően rosszul érint ha egy szomorú sorsról, vagy állatkínzásról olvasok
  24. Gyűlölöm a nyári kibírhatatlan meleget, bárcsak mindig tavasz lenne, de enyhébb téllel is beérném
  25. Valamiért nem bírnak a cserepes növények, még egy sem élte túl a gondozásom

A bejegyzés trackback címe:

https://beautycat.blog.hu/api/trackback/id/tr411811621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PAncsi 2013.03.04. 21:40:58

Némelyik dolgon igazán jót mosolyogtam :-)
Szerintem egy darabig én is röhögni fogok a kenőcs szón :-D

Réka Réka P. 2013.03.04. 21:44:58

Aranyos bejegyzés lett, elég sok igaz rám is ezekből :) a 20-as és a 25-ös leginkább :)

Kemiviki 2013.03.04. 22:30:07

A 6-os teljesen igaz rám is:) De sokszor nem is emlékszem arra hogy benyomom a szundít, szerintem már belém rögzült:D

Bar- BeautySaleBlog 2013.03.05. 05:53:12

.vicces kis csaj lehetsz :) a cigirol hogy sikerult leszokni? csak letetted vagy valaminek a segitsegevel?

E73 bioarcapolas blog 2013.03.05. 07:02:01


A kenőcs szó kapcsán ezentúl biztosan minden alkalommal Te jutsz majd eszembe.
25. pontra, megnyugtatásként és tapasztalatból csak annyit, a növényekkel van baj :D

edina (lakkomlakkom) 2013.03.05. 09:30:21

Ú, nagyon durva, kb. 15-16 darab pontot mintha én magam írtam volna. :D Nagyon jó ötlet volt, hogy te is megírtad ezt a posztot, annyival közelebb hozza a bloggert az olvasóhoz (vagy a másik bloggerhez :D)néhány személyesebb jellegű infó. :)

djkaty 2013.03.05. 09:33:32

Ezek tényleg érdekes és mosolycsaló tények voltak, a fogkitörős mondjuk elég tragikus, bár gondolom, az évek mltán komikummá szelidült :-)

evil-she-devil 2013.03.05. 12:44:14

örülök, hogy tetszett nektek! :)

@Bar: első próbálkozásnál letettem és másfél évig nem is gyújtottam rá, aztán egy államvizsga meghozta a cigizős életérzést..másodjára pedig a szüleimmel együtt mentünk egy biorezonanciás hókuszpókuszra, azóta még egyikünk sem szokott vissza.

@Erzsi: megnyugtattál, hogy a növények hibásak, nem én! :D

@edina: 15-16 egyezés az elég durva! :) eddig ilyen személyes dolgokat sosem írtam, mindig volt benne valami bloggal kapcsolatos téma

@djkaty: nem akartam kisregényt írni, de az a szituáció az elejétől fogva komikus volt, mondjuk sokat köszönhetek érte a fogorvosoknak, hogy nem kell "fél egérke foggal" élnem :)

Petra világa 2013.03.06. 22:57:44

A gulyáskrémen hangosan felröhögtem :D

Suzanne 2013.03.09. 14:12:44

Én leragadtam az elején..wowoztál?:O Komolyan?:O Én még a mai napig tolom:D eredetin vagy..tört szerveren játszottál?:)

evil-she-devil 2013.03.09. 15:07:02

eredetin játszottam, Ulduar után hagytam abba :)

Suzanne 2013.03.09. 16:27:50

:) Ulduar jó korszak volt azt az instát szerettem:)
süti beállítások módosítása